Thursday, April 26, 2007

Renværsdag / A rainy day

Var så trøtt i går at det ikke ble til at jeg posta denne, så jeg får gjøre det idag... Vel i går hadde vi skikkelig regnvær. Så da måtte vi finne på saker og ting inne :) Her er mine to små kunstnere!

I was so tired yesterday that I didn't feel like posting this, so I do it today then. Yesterday we had a really rainy day. So then we had to find things to do indoors :) Here's my to little artist!

Mens de tegna, fant jeg fra hespetreet mitt og alle garn hespene mine.

While the kids draw some pictures, I grabed my yarn wind and all my skeins.


Ser dere Endre som sitter og ser storøyd på denne rare tingen som snurrer rundt og dundt :)

Do you see Endre sitting with big eyes watching this weird thing spinning round and round :)
Og etter noen timer hadde jeg fått dette.

And after some hours I got this.


Ungene og jeg bakte også. Her er det rundstykker
vi baker.

The kids I and I baked too. Here we are baking rolls.

Eirin elsker å holde på med deig. Tror jeg må finne tak i en oppskrift på leke deig til henne :)

Eirin loves to play with dough. I think I have to find a recepi for playdough for her :)

Endre derimot er ganske så skeptisk :) Tror han så vidt var borti med fingrene.

Endre on the other hand is fairly sceptical :) I think he barly touched the dough with his fingers.

5 comments:

  1. I made Playdough for my kids when they were little. I enjoyed playing with this stuff too! ;o)

    ReplyDelete
  2. Koselig med bloggnaboer. Du skal vite det at det ikke alltid har vært slik på badet mitt....høhø!

    ReplyDelete
  3. så koselege bakebilder!! artig bilde av ein skeptisk endre..hi,hi Ha ein fin kveld!

    ReplyDelete
  4. Oi ni har regn idag också. Men det hörs till våren. Kanske vi ska baka under helgen .
    Ha en soligt veckoslut.

    ReplyDelete
  5. I'd used to do that with my girls when they were little too!!!
    Nice yarn color.
    Greetings

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥