Saturday, May 12, 2007

Love Saturday

Elsker å få godteri i posten :)

Love getting candy in the mail :)

Elsker taco. Elsker at Eirin elsker calorimetryen sin så mye at hun har brukt den hver dag siden jeg strikka den :)

Love taco. Love that Eirin loves her calorimetry
so much that she has used it every day since I knitted it :)

Elsker at biblioteket klarer å finne tak i slike små bok skatter til meg!

Love that the library manage to look up these little book treasures for me!

Elsker at isen på vannet nedenfor huset vårt endelig gikk opp her midt i uka.

Love that the ice on the lake below our house finally broke this week.

Elsker mine squahs planter...

Love my zucchini plants...

...og mine agurk planter!

...and my cucumber plants!

4 comments:

  1. Du verden, noen har hatt en strålende lørdag skjønner jeg! :o)
    Masse positivt og flott i din verden - godt å høre.

    Fortsatt god helg!!

    ReplyDelete
  2. Kjempefint innlegg. (: Fine tanker om kjærlighet.

    Viktig å sette pris på livet og det man har.

    Kos deg videre med plantene, barna osv.

    ReplyDelete
  3. The ponny's pics and your little boy are lovely!!! my youngest is very fond of horses too!
    Greetings

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥