Saturday, July 21, 2007

Candy socks

Sukkertøy sokkene mine er ferdige ;) Jeg fikk nok til et par barnesokker også. De var ment til Eirin, men passer til en 2-3 åring. Blir nok lagt i julegave kassen eller gjemt til en annen passende anledning. Har ikke bestemt meg ennå, men jeg hiver meg kanskje med på julemessa husflidslaget skal ha nærmere jul. Får se om jeg får lagd nok ting...

My candy socks are done ;) I had enough yarn for a pair of child socks too. They were meant for Eirin, but fits a 2-3 year old. I'll save them for a christmas present or another suitable occasion. I haven't decided yet, but I might sell some stuff at the christmas trade fair. I'll have to see how much I manage to make...

Mønster: Mitt eget. 72 m på mine, 48 m på de minste.
Garn: 100 g Opal Petticoat.
Pinner: 2,5 mm

Pattern: My own. 72 st on mine, 48 st on the small one.
Yarn: 100 g Opal Petticoat.
Needles: 2,5 mm

Fargene er fine til jeans :)

The colours are great with jeans :)

7 comments:

  1. Those are really cute -- and you did a great job of matching the stripes!

    ReplyDelete
  2. Kjempefin farge på det garnet der!

    ReplyDelete
  3. Kjempefine sokker likte fargane godt.

    ReplyDelete
  4. The socks are very cute and I love the baby socks!

    ReplyDelete
  5. Herlige farger på sokkene! fortsatt god sommer!

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥