Tuesday, August 14, 2007

Sokker / Socks

Disse sokkene kommer til å holde meg varm langt opp etter leggene :)

These socks will keep me warm long up my legs :)

Liker fargene kjempegodt, ingen som bryter med de andre.

I love the colours, none of them breaks with the others.

Disse var jo ment å bli samboerns, men hælen ble for trang/smal. Så da ble de mine ^^

They were ment for Hubby, but the heel became to narrow. So they are mine ^^

Her skulle jeg ønske jeg hadde sockblockers!

Mønster: Gentlemans plain winter socks fra Knitting vintage style av Nancy Bush
Garn: Step fra Austermann
Pinner: 2,5 mm

I really wish i had sockblockers here!

Pattern: Gentlemans plain winter socks from Knitting vintage style by Nancy Bush
Yarn: Step from Austermann
Needles: 2,5 mm

Siden de ikke ble passelig til samboern, har jeg begynt på et par til ;) Disse strikker jeg i Opal og med en short row hæl. Den er litt for stor for meg rundt hælen, så denne kommer nok til å bli passelig.

Since they didn't fit Hubby, have I casted on a new pair ;) I'm knitting these in Opal and with a short row heel. It is a bit to loose around the heel for me, so this one got to fit him.

Jeg strikker litt på Scrolls'en min også. Og så er jo del 2 på Mystery sokkene på Socktopia kommet :) Så det blir nok mye sokke strikking i dagene som kommer.

I've knitted some on my Scrolls too. And the part 2 of the Mystery sock at Socktopia is out :) So I guess there will be a lot of sock knitting in the days to come.

3 comments:

  1. Så flotte sokker du strikker! Turene ut i skogen ser også herlig ut.

    ReplyDelete
  2. Flotte sokker du holder på med.
    LIkte mønstert på den nederste og fargen veldig godt.

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥