Wednesday, August 29, 2007

Strikking, garn, te og godteri... / Knitting, yarn, tea and candy...

...må vel være en av de beste kombinasjonene, ikke sant??

...have to be one of the best combinations, doesn't it??

Jeg har endelig fått strikka begge ermene og satt de inn på pinnen, så nå er det bare å felle oppover til halsen. Strikker med rundfelling, og har begynt på noen hjerter for å gjøre den litt mer jentete. Har planer om å brodere på ei hello Kitty også, så følg med!

I've finally got the sleeves knitted and are starting to decrease in the round. I knit some hearts to make it a bit more girly. I'm plnning to embroide a Hello Kitty on it to, so wait and see!

Jeg fikk pakker i posten idag :) Denne er fra Violet, og jeg fikk te, garn, krus og lys. Alt sammen i nydelige farger. Teen måtte jeg smake på med en gang - nydelig, smaker som sukkertøy! Blir vanskelig å spare på denne. Denne te/garn swapen er noe jeg har meldt meg på inne på Ravelry :) Så det er mye å glede dere til dere som ennå venter ;)

I got packages in the mail today :) This on is from Violet, and I got tea, yarn, a mug and a candel. All in beautiful colours. i had to try the tea right away - delicious, taste like candy! It'll be hard to try to save this. This tea/yarn swap is a swap I've participated in at Ravelry :) So there is a lot to look forward to for those of you still waiting ;)

Nydelige farger!

Beautiful colours!

Gjett om ungene ble glade da de så hva som var inni denne pakken :) Masse godteri fra Chelsea i Candy/Lolly swap.
Blir spennende å smake på dette ;)

Guess if the kids was happy when they saw what was inside this package :) Lots of candy from Chelsea in the Candy/Lolly swap. Can't wait to taste ;)

6 comments:

  1. Mmmm - så masse deilig godteri! (er en skikkelig godtemums). Genseren blir fin - gleder meg til å se den med Hello Kitty på :-)

    ReplyDelete
  2. Høres ut som du koser deg for tiden:-D og det gir visst resultater, fin genser!! Grått og rosa er en fin kombinasjon, og når de sitter på et strikketøy...

    ...og man har te og godterier i tillegg, ja hva kan man ønske seg da??;-)

    ReplyDelete
  3. Så spennende det skal bli å se genseren din ferdig! Masse annet fint på bloggen din også, som vanlig...

    ReplyDelete
  4. Oj så mye godteri du har fått. Både garn og sukkertøy :-) Gleder meg til å se genseren ferdig. Ser ut som den blir skikkelig flott.

    ReplyDelete
  5. I love grey and pink together. One day I will knti myself something in these colors. It will be very cute with hearts! ;o)

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥