Wednesday, January 30, 2008

Lots of snow and goodies in the mail

Snøen har lavet ned i hele går og i hele natt. Så vi våkna opp med ca 40 cm nysnø. Har ikke snødd mer idag, og de to minste og jeg var ute en tur tidlig i dag. Men det var ikke så moro å være liten og ikke klare å komme seg noen vei pga av all snøen... Ikke klarte jeg å måke unna så mye snø heller, for den er skikkelig tung og kram i bunnen. Så her må det nok en traktor til - noe minstemann bare går og venter på ;)

It's been snowing both yesterday and during the night, so we woke up to about 40 cm of fresh snow. It's not been snowing today and the two youngest and I have been outside playing. But it's not fun being little and not being able to walk around due to the snow... And I didn't manage to shuffle much of it away either, because it's so heavy and wet at the bottom. So we need a tractor - and Endre just can't wait ;)








Det meste er dekket av snø siden det blåste skikkelig i hele går. Selv håper jeg ikke det kommer særlig mere snø nå. Det holder til både ski, aking og snøskuter turer :)

Most things are covered in snow since it was very windy yesterday. I hope this will be it for a while now. It's enough for both skiing, sledging and snowmobile rides :)



Nå til godsakene som kom i posten idag :) Først en pakke i fra Joan. Dette er en swap jeg har vært med i for ungene på Swap-bot. Mye godteri å dele på og to søte håndklær :)

Now for the goodies in the mail :) Firts from Joan. This is a swap for my kids over at Swap-bot. Lots of candy to share and two cute towels :)


Denne har jeg fått fra Mary-Catharine. Jeg er med i Think Pink gruppa på Ravelry, og vi har hatt en pink swap. Og som dere ser fikk jeg mange flotte rosa saker :) Her er sjokolade, te, garn, pinner ( endelig har jeg fått meg 2,75 mm pinner), Hello Kitty ting, søte små kort og maskemarkører.

All this have I got from Mary-Catharine. I'm in the Think Pink group at Ravelry, and we have had a pink swap. And as you can see I have got a lot of great pink stuff :) Here's chocolate, tea, yarn, needles (finally I got a set of 2,75mm needles), Hello Kitty stuff, sweet little cards and stitchmarkers.

Kortene hadde små garn nøster og strikkepinner på :)

The cards have yarn balls and needles on them.

Garnet er bare helt nydelig! Dette er Pretty in Pink fra yarn chef.

The yarn is beautiful! This is Pretty in Pink from yarn chef.


Dette er Think Pink fra Scout's Swag. Det er super tynt merino.

This is Think Pink from Scout's Swag. It's super thin merino.

4 comments:

  1. Tusen takk for awarden! Så koselig!
    Så nydelige unger du har, og min eldste ble veldig interessert i alt dette rosa på siden din :)

    ReplyDelete
  2. Koselig å titte innom siden din.Det garnet så jo veldig spennende ut.

    ReplyDelete
  3. Somehow I missed this post. The yarn is LOVELY! What a lot of fun stuff to get in the mail!!! Wow! you really have got a lot of snow now. If it would quit melting everyday, we would have a lot also.

    ReplyDelete
  4. What super yarn - I think I am going to have to have a look at Yarn chef!

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥