Monday, July 26, 2010

Rødbergvarden & Aglapsvika

DSCN3743

Finally some sun and warm weather came to the north part og the country :)
So we had to take advantage of it and went hiking yesterday.We hiked to Rødbergvarden.It's one of the easiest tops in Ti på Topp.

DSCN3746




DSCN3745


There wasn't a lot of hills to climb, but one had got a name :)

DSCN3731

But even if it wasn't either very steep or very long, was it good for small feet to get a rest at the end ;)

DSCN3742

The top with the beacon in sight.

DSCN3737

Finally on the top! And the view is great!

DSCN3733



DSCN3734



DSCN3735



DSCN3736



DSCN3739



DSCN3741

On the way home :) - Who's first down ;)

Aglapsvika

On the way home made we a stop on the beach in Aglapsvika. We had the beach all to our self. It was a
bit cold for swimming though...

Aglapsvika

Aglapsvika

1 comment:

  1. Hej, så fina bilder och vilken bra ide att ha 10 i topp, så att folk går ut i naturen mer!
    Tänk att detta är min första gång härinne, jag fattar inte hur jag missade att hälsa på dig härinne!
    Nu har jag länkt till dig i min blogg och då kommer jag inte att missa någon av era utflykter!
    kan icke norska, så det får bli svenska eller engelska, sorry...
    liz

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥