Wednesday, May 21, 2008

Tagga

Jeg har blitt tagga av Monica og Solveig.

Først til den fra Monica. Plukk opp den nærmeste boka, slå opp på side 123. Find den femte setninga og post de neste tre setningene. Vel jeg sitter like ved bokhylla mi og der er det mest strikkebøker. Men den boka som ligger nærmest er alikevel ikke en strikkebok, men Spiderwick som jeg leser til barna :)
På side 123 i denne boka er det ikke mer enn tre setninger ;)

Hvis man så på det på den måten, var det en stor bok, en skikkelig svær bok, så veldig at det ikke var til å fatte.
Og det verste av alt var at de bare så vidt hadde begynt på den.
Slutt på bok en.

Så den fra Solveig.

Hva gjorde du for ti år siden?
For ti år siden traff jeg samboern :)

Fem ting du skal gjøre i dag?
Vaske opp, strikke litt, gå ut sammen med ungene, brette og legge bort klær, rydde

Snacks jeg liker.
Sjokolade

Hvis jeg var milliardær ville jeg...
Bygd drømmehuset, kjøpt meg ny bil, spandert på familen, reist, kjøpt mye grn ;)

Fem plasser jeg har bodd.
Skøelv, Brøstadbotn, Harstad, Finnsnes (ble bare fire)

Er meningen jeg skal tagge noen nye i begge disse, men jeg sender den bare videre til den som har lyst ;)

No comments:

Post a Comment

♥ Thanks for leaving your comments ♥