Saturday, March 8, 2008

A princess worthy!

Crown

En vennine av meg spurte om jeg ikke kunne strikke et pannebånd slik som dette til datteren hennes. Noe jeg gjerne gjorde. Eirin så jo dette rosa som var på pinnene, og måtte ha en slik hun også - selvfølgelig ;) De er strikka på tykke pinner og tova i maskin etterpå. Begge ble strikka på en kveld, så det er fort gjort!

A friend of mine asked if I could knit her daughter a headband like this. Which I could. And when Eirin saw this pink thing on my needles, she had to have one too - ofcourse ;) They are knitted with big needles and felted afterwards. Both was knitted up in one night, so it's a fast knit!


Crown

Mønster: Prinsessekroner fra Familien nr 2/2008. Det er Sofen som har designet disse :)
Garn: 150 g Viking Natur, farge 666. Nok til to kroner
Pinner: 6 mm

Pattern: From a norwegian magazine. It's Sofen who has designed these :)
Yarn: 150 g Viking Natur # 666.
Needles: 6 mm

6 comments:

  1. What cute crowns! A princess for certain.

    ReplyDelete
  2. Nyyydelige!! Absolutt prinsesser verdige:)
    God helg!!

    ReplyDelete
  3. Så søøøt! Kanskje jeg strikker en i lyseblått til lilleprinsen til høsten igjen. :-)

    ReplyDelete
  4. Så søt prinsessekrone, Hege!!!

    ReplyDelete
  5. that's IT! i have to make one for my neices. so so cute. I love this post.

    ReplyDelete
  6. Åh, vilken gullig liten prinsessa!

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥