Sunday, March 16, 2008

Rock'n Roll Wolves




Jeg gikk glipp av denne flotte musikalen i jula, så gjett om jeg ble glad da jeg så at den var på tv i dag :) Denne var et av høydepunktene på tv i jula da jeg var liten, men de siste årene har den bare vært vist sporadisk. Så nå håper jeg bare den kommer på dvd snart! Her er to av de fineste sangene!

I missed this beautiful musical last x-mas, so guess if I was happy when I saw it was going to be on tv today :) This film was one of the best tv moments during x-mas when I was little, but it has just been sent sporadic the last years. So now I just hope that it will be on dvd soon! Here's two of the finest songs!

"Mommy's Home":
Mommy's home
Now you can open the door
Don` be afraid now, not anymore
Mommy's Home
I`ve brought for each one of you
Strawberry coated with honeydew

Only you and I can sing this song as noone knows
Listen to each little word carefully
And before you all come running quickly to the door
Be sure the only one you open to is me

Mommy's home
Now you can open the door
Don` be afraid now, not anymore


"Hyllest til geitemor":

Mommy,
There` so much love in your eyes
I wish I always could make you smile
Mommy,
Now what you realy express
The way you give all your
Tenderness

All you do is give before you even ask to give
and you never want to take a thing in return
You know I`ll love you as long as I`ll live
Mommy, I wish I`d always make you smile

Mommy,
There` so much love in your eyes
I wish I always could make you smile

1 comment:

  1. Den sangen har jeg alltid syntes var kjempefin, men jeg har aldri sett filmen/musikalen, før i dag! Det vil si, jeg så bare slutten, men må få sett resten også, likte det lille jeg så godt.

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥