Friday, January 2, 2009

Knitting party

monsterpants #3

Then I got time for Muffin's knit party. She is knitting some beautiful mittens that you can win if you post a comment on her blog. And the cat socks she has on her needles are just stunning! I have brought my favorite tea cup and I'm knitting on my 3rd pair of monster pants. Hope you like the colors Cormz ;) The picture is making the colors more purple than blue... Can't wait to get more daylight *sigh*

The snow has been pouring down since Tuesday, and it seems like there is no end of it... The kids are happy though :)

snowcave

51 comments:

  1. hello. Nice to visit your blog. :-)

    ReplyDelete
  2. Disse monsterbuksene er herlige. Godt mamma ikke har sett de ellers hadde jeg nok blitt nødt til å strikke en til lillebror på flekken. Har lyst til strikke en, en gang, men todolista er lang. Likte forresten koppen din, teksten passet så bra. Ha en fortsatt fin kveld.

    ReplyDelete
  3. Koselig å treffe på deg også ikveld.

    ReplyDelete
  4. koselig å treffe deg!
    Fin kopp og fint håndarbeide!

    ReplyDelete
  5. Hei, koselig med party. Du er så rask med pinnene, jeg er imponert over alt du lager:) Ha ei fin helg.

    ReplyDelete
  6. så koselig blogg du har.
    kjekt å møtes på party.
    God helg

    ReplyDelete
  7. Heia.
    Artig å treffe deg hos Muffin.

    ReplyDelete
  8. Så fint med party hos Muffin, og herlige farger i håndarbeidsprosjektet ditt.

    ReplyDelete
  9. Skulle ønske det var litt snø her også, lek i snøen er jo så morsomt. Ha en fortsatt fin fest :-)

    ReplyDelete
  10. Fargene er absolutt godkjent! Gleder meg til de er ferdige!

    Godt nyttår til deg og dine!

    ReplyDelete
  11. Heisann. Hyggelig å hilse på deg. Jeg måtte klikke på de koselige vinterbildene dine og se på ungene som boltret seg i snøen.
    :-)

    ReplyDelete
  12. Hei på deg,,, koselig med party, kom seint men jeg strikker en snar tur innom deg... kos deg ...

    ReplyDelete
  13. ARTIG, HVEM hadde trodd vi skulle bli så mange?
    Dette var gøy...mange nye damer som jeg ikke har hilsa på.
    Veldig koselig å møtes her hos Muffin, ho er ei knakende kreativ jente...
    God kveld, jeg er fra Glomfjord og heter Nunne..

    ReplyDelete
  14. Heisann. Ja kjempe koselig med et party på nyåret. Ha en fortsatt fin kveld :)

    ReplyDelete
  15. Innom å hilser på, for en flott nisse du har strikket. Ha en fortsatt fin kveld.

    ReplyDelete
  16. Så mye fint du lager :) Kos deg videre på bloggparty!

    ReplyDelete
  17. Hei

    så hyggelig at du stakk innom, tror ikke vi har hilst på hverandre før??

    Må si at dette var et super påfunn på en fredag :o) får ikke strikket noe særlig, men, men.....
    er det ikke slik det pleier, intensjonen er god, men skravla kommer litt i veien ;-D

    kos deg videre og han en flott helg!!

    ReplyDelete
  18. Koselig å hilse på. Jeg har heller ikke fått strikket en maske i kveld,men hatt det koselig likevell.

    ReplyDelete
  19. Koselig å hilse på deg. Ha en fin kveld (snart natt) videre og god helg!

    ReplyDelete
  20. Sånn kopp har jeg og! Den står riktignok på eks-jobben, men den blir nok med hjem en dag jeg er innom der igjen =)
    Koselig med party!

    ReplyDelete
  21. Flott tekopp du har tatt med deg til partyet. Og det blir sikkert ei super monsterbukse :)

    ReplyDelete
  22. Kos deg i kveld, spennende med striper!

    ReplyDelete
  23. Hei. Hyggelig å hilse på deg. Ha ei riktig fin helg.

    ReplyDelete
  24. fin blogg du har,blir fint med striper ja!!

    ReplyDelete
  25. Monsterbukser er tingen. Og nå er det jo meldt at kulden skal komme også. God helg !

    ReplyDelete
  26. Så koselig det var med party hos Muffin, og vi ble jammen mange!

    ReplyDelete
  27. Jeg ønsker meg en monsterbukse selv jeg....

    ;)

    ReplyDelete
  28. Så fin kopp du har med deg!! Artig med bloggparty så jeg får hilse på mange medbloggere en fredagskveld :-)

    ReplyDelete
  29. Monsterbukse har jeg også lyst til å strikke. Tro om jeg får femåringen i slike? Eller åtteåringen.. Kjekt å treffe på deg i kveld!

    ReplyDelete
  30. I love your monster pants! The snow caves are fabbity fab!

    ReplyDelete
  31. Flott party! Likte godt fargene du strikka med, passer meg også :-)

    ReplyDelete
  32. Hei. Artig å treffe nye folk og i kveld har jeg virkelig møtt mange. Imponert over produksjonen din!

    ReplyDelete
  33. Monsterbukse? Hei, Hege! Da æ va lita for nesten 60 år siden, sydde mamma ull-laiddan fast i ei grå ullbukse.Æ ælska den buksa. Den blei kalt for "Mølja", og når æ kom inn fra sneen, blei den hengt over omnen for å dryppe seg tørr!
    Artig å besøke deg!

    ReplyDelete
  34. I love those monster pants. Too bad we dont have kids or i'd knit many of them! I might knit one for my nephew ;) love the colors u've used. Wish you and your family a happy new year!

    ReplyDelete
  35. Tusen takk for at du kom på party hos meg! Det var virkelig trivelig at du kunne komme!!

    ReplyDelete
  36. Hei og takk for i går! Jeg så deg jo bare så vidt da du stakk innom bloggen, så jeg får ta kontakt nå og si at jeg hygget meg i ditt selskap på festen hos Jorid!

    Nå blir det snart en sort ullbukse fra mine pinner (de jeg utsatte i går), men noen ganger skulle jeg ønske at flere farger var aktuelt :-) Din strikk var nemlig så lekker!
    God nytt år!

    ReplyDelete
  37. It is lovely to "meet" so many people.

    ReplyDelete
  38. God formiddag. Jeg måtte gå tidlig fra Muffins Party i går, så jeg rakk ikke å hilse på alle. Stikker innom nå i stedet. Ønsker deg samtidig en fin helg.

    ReplyDelete
  39. Koselig å titte innom.

    Fin kopp og strikketøy.

    ReplyDelete
  40. Hyggelig selskap hos Muffin i går, men jeg rakk ikke innom alle da. Nå er min reise rundt startet og jeg ønsker deg et riktig godt nytt hobbyår!

    ReplyDelete
  41. Har planer om å strikke en sånn monsterbukse eller to en gang jeg også, men strikkekøen er vel snart en mil eller noe sånt ;)

    Jaja, hyggelig å treffe deg hos Muffin.

    ReplyDelete
  42. åå der var snø der du er ja,, her storkoser ungene seg i den ene cm som kom i natt og smeler vekk i dag. Men er det snø så er det snø og da skal vi ake på snøstein :)
    takker for i går, hyggeligt var det.

    ReplyDelete
  43. Takk for besøket, koselig med håndarbeidsparty:) Du hadde helt rett, det var sauer! Kjempeflott nisse du har strikket lengre ned på siden her. Ønsker deg en flott helg videre!

    ReplyDelete
  44. Hyggelig å hilse på deg Hege koselig med party

    ReplyDelete
  45. Heisann....her var det mye fint....masse inspirasjon å hente

    ReplyDelete
  46. Stay warm! The ice caves look like so much fun.

    ReplyDelete
  47. What a great snow cave!! My son is wanting to get one made for himself--we certainly have plenty of snow for him to make it out of. I love all of the 2008 knitted items! You were VERY busy!

    ReplyDelete
  48. Oh those snow forts are great! My daughter can't wait for us to have enough snow that she can do that! Happy New Year.

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥