Saturday, November 17, 2007

Love Saturday

Elsker te. Og jeg elsker å prøve ut nye og spennende smaker. Her er noe av det jeg har bytta til meg i forskjellige te swaper på swap-bot :) En av mine favoritter er Celestial Seasonings, og jeg elsker at jeg kom over denne nettbutikken som selger te fra dem her i Norge :)

I love tea. And I love to try out new and exciting tea. Here are some tea I've swaped in different teaswaps over at swap-bot :) One of my favourites are Celestial Seasonings, and I love that I found a online store selling it here in Norway :)

Elsker strikkebøker - kom vel ikke som noen bombe det ;) Og her er de nyeste i samlinga mi. Har flere ting som jeg verker etter å få strikke, må bare få unna noen julegaver først...

Love knitbooks - didn't come as a bomb that ;) And here is the newest in my collection. Have several thing that I'm aching to get on my needles, but I have some x-mas gift get done first...

Elsker å kjøpe bøker til barna også, og da Bokklubben hadde gavekort på 1000,- hvis man meldte seg inn i en av klubbene deres var jeg ikke tung å be... Vi venter ennå på et par bøker, men er veldig fornøyde med de vi har fått til nå.

Love to buy books for the kids too, so when a bookclub had a giftcard with a value of 1000,- Nkr (about 175 USD) if you became a member in one of their clubs, I just had to do it... We're still waiting for a few books, but are very happy with the ones we've got. - And yes, books are expensive here...


Akkurat nå leser jeg Den Vesle Vampyren for Erlend. Elsker denne serien, og husker godt at jeg leste flere da jeg selv var mindre.

Right now I'm reading The Little Vampire to Erlend. Love this series, and remember me reading several of the books when I was younger.

2 comments:

  1. Hei :)

    Den Vesle Vampyren var en av mine yndlingsserier ogsaa :)

    Husker ogsaa det var en bok som hette "Heksen Belladonna" av Eva Ibbotson som jeg likte veldig godt. Ser ut til at hun har skrevet mange boeker i samme stilen.

    Har du smakt Yogi te? (http://www.yogitea.com/)
    Den er min favoritt. Egentlig saa er det vel ikke ordentlig te, siden den er laget med urter og krydder, men jeg syns de sortene jeg har smakt saa langt er veldig gode, iallefall.

    ReplyDelete
  2. I didn't know you loved tea. Me too!!! Celestial Seasonings is my favorite!! My latest favorite flavor is "True Blueberry". It's good cold and hot. Have you tried it? If not, I will send you some.

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥