Saturday, November 10, 2007

You make me smile


Jeg har fått denne av BellaDonna - tusen takk! Alltid koselig å høre at noen liker og setter pris på bloggen min :) Jeg skal gi denne videre til fem andre, og de er.

I've received this award from BellaDonna - thanks! It's always great that someone appreciate my blog :) I'll pass it on to five others, and they are.

  • Kristin Helene - Hun har en herlig blogg full av liv, søte unger og flotte strikkeprosjekter! Blir alltid i godt humør etter å ha tatt turen innom! / - She has a lovely blog full of life, sweet kids and lots of great knitting! I always get in a good mode after a visit!
  • Catherine - Vi er begge glade i friluftsliv, så her er det mange flott turopplevelser å ta del i :) / - We both enjoy hiking, so here's a lot of great outdoors experiences to take part in :)
  • Monika - Her er det alltid noe nytt og flott når jeg titter innom. En utrolig inspirerende dame! / - Here's always something new and great to see when I pop in. A very inspiering lady!
  • Lille Fy - En herlig blogg! Hun forteller om sine små hverdags opplevelser med sine to barn. / - A lovely blog! She tells about her everyday life with her two small kids.
  • Little Cotton Rabbits - Her må man bare bli i godt humør når man titter innom - kosedyrene hun strikker er bare helt utrolig søte! / - You just have to smile when you pop in here - the toy animales she knit is adorable!

Og her ser dere hva som fikk meg til å smile da posten kom i dag! En diger pakke full av garn, mønstre, perler, maskemarkører, bånd, nåler og et par votter. Jeg ble helt målløs! Pakken kommer fra Pinneguri - jeg vant konkurransen hun hadde da hun feiret 1års blogging. Så tusen takk :) Fargene på garnet er helt etter min smak ;)

And here you can see what made me smile when I got the post today! A hugh package full of yarn, beads, pins, patterns, stitchmarkers and a pair of mittens. I got speachless! The package is from Pinneguri - I won the competition she had when she celebrated her blogiversery. So a big thanks :) The colours on the yarn is so me ;)

7 comments:

  1. Den var rask! De sa på posten at det ville ta tid for den skulle langt ;) Kanksje greit å bo i samme land selv om det er langt fra hverandre?
    Glad du blei fornøyd, håper du kan bruke det både til noe fornuftig og noe ufornuftig :D

    God helg til deg og dine også.

    ReplyDelete
  2. Wow! Your package would made me smile too!

    ReplyDelete
  3. Thank you for nominating me! That's a nice award! I could award it right back at you, because the pictures of your kids, and your I love Saturdays, make me smile! ;o)
    Wow, you got really lucky there! What an amazing prize! Have fun with it!

    ReplyDelete
  4. Tusen,tusen takk! Nå fikk du meg til å smile fra innerst til ytterst! :-)

    ReplyDelete
  5. Gratulerer! Og du har mye grunn å smile...masse deilig garn! ;o) ((KLEM))

    ReplyDelete
  6. Thank you so very much for my nomination. What a wonderful package you received - I'm not surprised it gave you a big smile!

    ReplyDelete
  7. Hei
    Har du det bra? Savner love-saturday innleggene dine. Men jeg vet jo alt om å ikke være i bloggemodus, så jeg skal ikke mase på deg. Ville bare stikke innom og ønske deg og dine god lørdag, klem :-)

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥