Friday, November 30, 2007

Siste dag i november / Last day of november

Vi har nydelig vintervær for tiden, med temperaturer helt nede i -15 C. Alle ungene har vært/er syke i tur og orden med halsbetennelse, og i morges kjente jeg at jeg begynner å brygge på noe jeg og... Håper bare jeg får ordnet med julegardiner, adventskalener og få kjøpt inn de siste julegavene i løpet av helga før det slår til for fullt.

We're having a wonderful winter weather these days, with temperatures down at -15 C. All the kids have been sick (and still are) with a sore throat. And this morning I felt that I'm beginning to get it too.... Just hope I manage to hang up the x-mas curtains, fix the advent calendar and do some shopping for gifts this weekend before it hits me full time.


Tidligere i uka fikk jeg dette flotte garnet fikk jeg fra Kerry i en sock yarn swap på swap-bot. Og det blir en god del tid til strikking når jeg må sitte i sofaen sammen med syke unger og se på tegnefilmer ;) Så det kommer noen poster etterhvert.

Earlier this week I got all this greaat yarn from Kerry in a sock yarn swap at swap-bot. And there has been some time for knitting while sitting on the sofa with sick kids watching cartoons ;) So I'll post about that later.

8 comments:

  1. Nydelig bilde!!! 15 minusgrader høres fryktelig kaldt ut! Her er det rundt 0 grader, bare veier og bittelitt snø.
    Krysser fingrene for at du ikke blir syk, men de er vel ikke så rart at du får noe når barna har hatt en runde.
    Riktig god helg til deg!!

    ReplyDelete
  2. Very wintry there...but you have some lovely yarn to keep you warm! ;o) Happy first weekend in advent to you & yours ((HUGS))

    ReplyDelete
  3. Åhh, nå ble jeg litt misunnelig på den vakre vinteren deres. God bedring til store og små.

    ReplyDelete
  4. Så fint vinterbilde :)

    Har vært hjemme selv med feberunge i 2 dager. Vi har kost oss med Disney Channel, smågodis og strikking..vel det siste var meg da :)

    ReplyDelete
  5. Vakkert vinterbilete! Er berre innom for å ynskje god helg og fredfull adventstid.

    ReplyDelete
  6. What a beautiful winter picture! I wish it looked like that here. We still have no snow, but it is trying to finally today. Snow mixed with rain anyway. We've all had the sore throat thing the past week or so as well. Drink lots of Honey lemon tea (hot lemon juice, water, and natural honey), that will help!

    ReplyDelete
  7. Nydeleg vinterbilde!! eg er alldeles misunneleg på all snøen de har!! her er det regn, regn og atter regn..altså ikkje heilt til å bli i julestemning av.. Håpar du held deg frisk og får nyte advensthelga :o)

    ReplyDelete
  8. Sorry to hear that you've been sick. Seems like it's everywhere. I stayed home from work on Thursday, and had a great day knitting on the couch.

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥