Monday, June 1, 2009

I must be crazy...


Because I've joined 52 pair plunge III.
The Challenge is to

* Knit or crochet 52 pairs of socks in one calendar year (midnight 1 June 2009 - midnight May 31, 2010)
* Socks may be any pattern, any yarn, any size (baby, child, adult) – leg warmers, knitted boots, slippers, etc. do not count because they are not socks! And yes WIP’s count!

So I'm off to knit 52 pairs of socks the next twelve months... I have four sock wip's so there shouldn't be any problem yet ;) I'll keep track on my socks in the sidebar to the right.

Sock wip's

11 comments:

  1. So far you seem to have no problem whipping up socks so I'm sure you'll get them done :) Good luck!

    ReplyDelete
  2. Good luck! I love the black and red pair you are working on :)

    ReplyDelete
  3. Lykke til! Og ja, litt galskap må vel til for å melde seg på noe sånt?

    ReplyDelete
  4. No, it would be crazy for ME to do this. But YOU can totally do it since socks seem to fly off your needles like Mrs. Weasley and her magic spells! :)

    ReplyDelete
  5. Jeg bøyer meg i støvet av beundring og gleder meg til å følge med på sokkegalskapen :-)

    ReplyDelete
  6. Jeg sier bare LYKKE TIL:):)

    ReplyDelete
  7. Yeah, you're crazy! But you're also a mad hot knitter and can totally do it!

    ReplyDelete
  8. ojojoj, då ska du sticka ett par i veckan!! Då har du mycket att göra.
    Fina virkade lappar du har gjort.
    Lycka till med både dem och alla sockor!

    ReplyDelete
  9. Du er jammen sprø, men jeg skal heie på deg så godt jeg kan.... Jeg hadde nok falt av dette rimelig fort, det er ikke min greie å strikke stort sett bare sokker ;)

    ReplyDelete
  10. En smule gal,ja...Lykke til!

    ReplyDelete
  11. yes - I think you may be crazy! Good luck with it though!

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥