Saturday, December 4, 2010

December :: samling { 4 } together/ collection

I've been wrapping packages today :)

The word today is samling { 4 } together/ collection.  I don't really collect anything (if I look away from yarn and book..). So I'll just show you a little collection of the packets I've been wrapping today :) The kids are at a sleepover at my mom, so Hubby and I are having a little time together. Right now he's in the kitchen making dinner :) No doubt he's the one who likes to make food here... which suits me find.

Ah, the house smells of ginger, clove and cinnamon :) Making gingerbread dough.

But I'have been rummaging a bit in the kitchen too today. Making a gingerbread dough for tomorrow. The house smells of ginger, clove and cinnamon :) I've used the same recipe as last year. And I may be a bit ambitious about the gingerbread house... But I think we'll manage it :)



More post about samling { 4 } together/ collection

6 comments:

  1. Så gøy med pepperkakehus! Ha ei fin adventstid.

    ReplyDelete
  2. Spennende å bake pepperkakehus! Ikke alltid jeg får det til slik jeg vil i hvertfall :)

    Bildene i toppen av bloggen din er så fine, og de gir meg lengsel etter fjellet, turer og multeplukking!

    Ha en fin advent!

    ReplyDelete
  3. ÅÅÅh det så ut som et kjempelekkert pepperkakehus!! Tror vi må prøve å lage et selv i år ja. Koooselig!!

    ReplyDelete
  4. Wow, det blir litt av et pepperkakehus. Jeg har også laget deig til pepperkaker i dag. I morgen samles vi hos en venninde og hennes sønn for å lage pepperkaker (men ikke hus)

    ReplyDelete
  5. Kjempeplaner for pepperkakehus, - det liker jeg. Og at mannen kokkelerer på kjøkkenet, - godt å komme til dekket bord.

    Håper kvelden ble koselig!

    Julepakkesamlingen min er ikke så stor, men sånn er det når ungene mest ønsker å få dekket kjøretimer og sparer til større saker gamlefolket ikke har helt rede på...

    ps. jeg vet ikke om du vil ha et par pene små stofflapper eller om du heller velger deg den andre saken jeg har på lur?
    Tar du kontakt så jeg vet hvor jeg skal sende konvolutten ;-)

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥