Wednesday, December 12, 2007

12.Desember

I går var vi i Harstad på sykehuset og Eirin har fått operert inn dren i ørene. Da hun våknet av narkosen, hviska pappa'n til henne - og hun hørte alt sammen!! Hun lå bare å smilte mens hun sa "Eg høre alt no!" Så nå er det bare vi andre som må lære oss å senke stemmene våre igjen ;) Hun har vært ganske sinna flere ganger idag fordi vi bråker ;)

Yesterday Eirin had her operation and got drains in her ears. When she woke up from the anesthetic, her dad whispered to her - and she heard it all!! She just smiled and said "I can hear everything now!" So now we just have to learn to lower our voices again ;) She has been angry several times today because we have been noisy ;)

Vi har laga litt papirpynt i dag. Ungene laga enkle hjerter av to sirkler, mens jeg prøvde meg på kurvfletting. Må inrømme at det er lenge siden sist - og jeg knota en stund før jeg fikk den til. Hadde planlagt å lage flere, men det får bli en dag jeg kan sitte alene og konsentrere meg ;)

We've been paper crafting today. The kids made hearts from sircles while I tried to wove a x-mas heart. I have to admit there has been years since I last did it - and I had some trouble before I made it. I planed to make more, but that will have to wait until I can sit by myself ;)

Men dere ser vel at det er en elg??

But you see it's a moose, don't you??

Noen linker / Some links :)

Woven christmaas heart

Hjerter til jul

Alternative julehjerter

Julekurver

Making a woven xmas heart

Woven heart basket

3 comments:

  1. Oh that's great news about Eirin! You must all be relieved. I totally see the moose. :)

    ReplyDelete
  2. I am so glad to hear that your daughter is doing well! Yes, I see the moose. :)

    ReplyDelete
  3. Glad for alt gikk så bra...håper hun har god bedring ((KLEM)) Så flotte hjerter...Takk for lenkene også! :o)

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥