Wednesday, December 26, 2007

Lots of knitting stuff under the tree :)


Jeg håper alle har hatt ei koselig jul med god mat og mange flotte pakker!
Jeg har nå vært ganske heldig og fant flere myke pakker under treet :)

I hope all of you have had a wonderful christmas with good food and lots og great presents!
I was lucky and found some soft presents under the tree :)



Like før jul fikk jeg den siste pakken med garn fra sokkegarn klubben hos Strikk Innom. To nydelige hesper med ShiBui. Tror ikke jeg har råd til å strikke sokker av dette garnet...

Just before christmas I got my last package from the sockyarnclub at Strikk Innom. To beautiful skeins with ShiBui. I don't think I can afford to knit socks with this yarn...


Og nå til det som var å finne under juletreet :)
Denne fikk jeg av ungene! Kommer til å bli moro å strikke denne ;)

And now for the things I found under the tree :)
I got this from the kids! And it will be fun knitting it ;)


Da samboern spurte om det var noe spesielt jeg ønska meg til jul, så sa jeg at jeg godt kunne tenkt meg noen heklekroker og garn. Gjett om jeg måtte le da jeg åpna denne og så alle heklekrokene :) Dama på garnbutikken måtte vel tro det hadde rabla for ham ;)
Garnet er Fiol og Mirasol.

When hubby asked what I wished for christmas, I said that some crochet hooks and yarn would be great. So uess if I had to laugh when I opened this present and saw all the hooks :) The women at the yarn shop most have thought he was a little strange ;)
The yarn is Fiol and Mirasol.


På julaften kom også pakken min fra min Christmas around the world knitters swap venn. Her er det garn fra Debbie Bliss, rundpinne, te, godteri, pepperkakemenn til å henge på juletreet og ei strikka lue. Og det var Melanie som sendte meg alt dette :) Tusen takk!!

On Christmas eve my package from my Christmas around the world knitters swap pal come. Here are yarn from Debbie Bliss, knitting needles, tea, candy, gingerbread man cookies to hang on the tree and a knitted hat. And my secret pal was Melanie :) Thanks a lot!!


Disse garnnøstene lå også under treet. Tror det kanskje blir votter av disse.

This yarn was also under the tree. I think it might be mittens of them.

7 comments:

  1. So much fibery goodness! Your husband is a dear one! Enjoy all your knitterly gifts! :o)

    ReplyDelete
  2. Looks like you got a lot of wonderful presents! All of that yarn looks beautiful. How fun!

    ReplyDelete
  3. Så mange fine myke pakker du har fått :) Mye lekkert garn!Ha en fortsatt god jul!

    ReplyDelete
  4. Ooooo...look at all that yummy yarn! And the knit-your-own Shaun is so cute! I am a huge Wallace and Gromit fan.

    ReplyDelete
  5. Blooming heck - that was one fibrous Christmas! Well done you, enjoy the rest of the holiday.

    ReplyDelete
  6. MASSE deilige garn til å feire nytt års med! ;o) Ha en fortsatt fin jul ((KLEM))

    ReplyDelete
  7. Hei! Ja, da har du heklekroker til enhver anledning!!! :-) Det er vel godt å ha! Tusen takk for hyggelig julehilsen i bloggen min.. Så ønsker jeg dere alle en fortsatt God jul og Godt nytt år!

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥