Sunday, December 9, 2007

9.Desember


Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er til stede.
Så tenner vi tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede.


Vi har laget "snøkuler" i dag. Først limte vi figurene fast til lokket. Hell vann i glasset, ha i litt glyserol og glitter. Skru igjen og rist :)

We have made "snowballs" today. First we glued the figures to the lid. Pour water in the jar, put in some glycerol and glitter. Screw the lid on and shake :)


Nå er det lenge siden jeg har strikka sokker,(over 14 dager...) og i går kveld måtte jeg bare legge opp til et par ;) Godt å ha noe å strikke på som ikke krever så mye tankevirksomhet ;)

It's a long time since I knitted some socks now, (more than 14 days...) and last night I just had to cast on for a pair ;) Good to have some mindless knitting ;)

2 comments:

  1. Åh, så søte snøglass!! Og det er så koselig med hjemmelagde ting, for det er de tingene som har "sjel". Likte adventsfatet ditt også. Strikker litt sokker innimellom jeg også, men jeg er ingen racer sånn som deg, da :-)

    ReplyDelete
  2. Jeg har Inger Hagerup på bloggen min også! ;o) En veldig koselig post fra deg, Hege! Ha dere en flott uke! ((Klem))

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥