Friday, January 4, 2008

Book and gnomes

Ingenting er som å få en ny spennende bok i posten og lese den mens man nyter en kopp god te :o) Jeg bare måtte ha denne boka etter at jeg så den hos Pinneguri ;o) Hun er en reser på å strikke votter for tiden! Boka er skrevet både på engelsk og latvisk. Det er ingen oppskrifter i den, men det er mange flotte bilder og diagrammer. Så her kan man lage sine egne mønstre. Nå har det seg sånn at da jeg skulle kjøpe denne på ebay, så gikk det litt fort i svingene da jeg trykka på buy it now knappen... Så jeg oppdaga ikke før etterpå at jeg hadde kjøpt en pakke med to bøker i... Så hvis det er noen som kunne tenke seg å bytte med meg, enten med en annen bok eller garn, så gi meg beskjed ;o)

Nothing beats a new exciting book and read it while you have a good cup of tea :o) I just had to have this book after seing it at Pinneguri ;o) She have knitted lots of beautiful mittens lately! The book is in both english and latvian. There is no patterns in it, but lots of photos and diagrams. So you can make a lot of great mittens. Here's what happend when I should buy the book at ebay. I got so eager to hit the buy it now button, that I din't see that a bought a set of two books until after... So if any of you wants to swap with me, either with another book or yarn, let me know ;o)

























Disse ble ferdige akkurat da jula var over.
Mønster: Youletide gnomes
Garn: Rubin fra sparkjøp
Pinner: 3 og 6 mm

These got off the needles just when x-mas was over.
Pattern: Youletide gnomes
Yarn: Rubin
Needles: 3 and 6 mm


Men de er heldige for de slapp å bli pakke ned sammen med resten av julepynten :o)

But they are lucky and didn't had to be packed away with the rest of the x-mas decorations :o)

7 comments:

  1. Oh! The gnomes are just adorable!

    ReplyDelete
  2. Those gnomes are so cute!! Looks like Endre is glad they didn't get packed away! Your new book looks wonderful!! I love new knitting books--patterns or not.

    ReplyDelete
  3. I just got 2 new books on mittens, would have thought about trading otherwise. Your son seems to like the gnomes a lot. He's so cute holding them. :o)

    ReplyDelete
  4. Those gnomes are so cute and the little person carrying them looks so happy...nice to play with the whole year long!

    happy knitting in 2008 :)

    ReplyDelete
  5. Jeg kjøper den ekstra boka av deg, jeg, kunne tenke meg å eie den...hvis du ikke har avtalt med noen andre allerede,da..
    OG: Godt Nytt år! og takk for det gamle med hyggelig bloggkontakt!

    ReplyDelete
  6. Så flott at jeg kunne være til inspirasjon - om enn gir deg sånn hodebry, da ;) Men du er kanskje kvitt den allerede?
    Håper den er verdt bryet, for deg. Jeg skal bare få flytta meg over til Oslo så skal det fly votter fra boka av pinnene mine :)

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥