Saturday, January 26, 2008

Takk! / Thanks!

Først må jeg få takke for alle de gode og varme hilsnene de siste ukene!
Det har vært fint å komme inn her og lese det dere har skrevet.
Håper å få tatt meg en runde innom dere alle sammen i løpet av helga.
Vi hadde tenkt å gå oss en tur i skogen idag, men med -15 grader utsatte vi det.
Håper på mildere vær i morgen.

First I have to thank you for all the warm comments the last weeks!
It's been good to come in here and read what you have been writing.
I hope to take a round to all of you during the weekend.
We had planned a hike in the forest today, but with -15 C we delayed it.
Hoping for warmer weather tomorrow.



Jeg har ikke klart å legge strikkinga fra meg - den har vel vært med på å holde meg oppe! Og da er det godt med strikking som ikke krever den helt store tankevirksomheten - sokker.
Disse er mine og strikka i TOFUtsies på pinner 2,5 mm.

I haven't been able to put my knitting aside - guess it have helped me to stay up and about! And some mindless knitting like socks are great. These are mine and knitted in TOFUtsies on needles 2,5 mm.


Jeg har et par sokker til på pinnene. Disse er til samboern.
Har flere ting å skrive om, men det får bli en annen dag. Nå skal jeg ta meg en runde rundt omkring i bloggverdenen. Senere skal vi lage oss noe godt å spise og koser oss med en tegnefilm sammen med ungene. Ønsker alle en fin lørdag!

I have a pair of socks too on the needles. These are for hubby.
I have more things to write about, but it for wait for another day. Now am I going to take a round in the blogworld. Later will we make some good food and watch a cartoon with the kids. Wish you all a great Saturday!

8 comments:

  1. Tråkigt att ni har sorg. Hoppas det känns bättre nu.
    Hittade en adress med fantastiska mönster till Hello Kitty-väskor : http://www.geocities.com/Heartland/Cottage/3606/exchangeintro.html

    ReplyDelete
  2. Kjenner meg godt igjen der...strikketøyet er alltid med og det kan verkeleg få tankane litt på avstand :o) nydelege sokkar du har strikka til deg sjølv og dei sambuaren skal få er jo bare knalltøffe! Håpar det går bra med dåke i denne vonde tida...

    ReplyDelete
  3. Flotte sokker du har strikket. Håper det går bedre med dere nå som sjokket legger seg litt.

    *klem*

    ReplyDelete
  4. I am so glad to see you back. I am also glad to see you are knitting. Knitting always brings me comfort. Have a good weekend.

    ReplyDelete
  5. Sokker kan være god terapi. Ta godt vare på hverandre nå! Tenker på deg.

    ReplyDelete
  6. Strikking og tegnefilm er fin terapi. Ønsker dere en god uke, det går bedre etter hvert!

    ReplyDelete
  7. Enig med de andre her, håndarbeid er terapi. Pass på hverandre, klem :-)

    ReplyDelete
  8. Uff så lei lesning.
    Det er en vond tid - godt dere har hverandre.
    Stor klem fra PeneLene

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥