Wednesday, January 30, 2008

You make my day



Monika har vært så snill å gi meg denne prisen - og hadde det ikke vært for at hun ga meg den, ville jeg gitt den til henne! Hun har en flott blog, strikker så mange fine ting og spinner nydelig garn :) De fleste har nok fått denne allerede, og jeg syns alle bloggene jeg titter innom fortjener denne. Men jeg må gi den videre til ti andre. Disse ti er som regel de bloggene jeg må titte innom først når jeg skal se om det er noe nytt ute i bloggverdenen :)

Monika has been so kind and given me this award - and if she haden't given it to me first i would have given it to her! She has a great blog, she knit so much beautiful things and spins lovely yarns :) Most of the blog people have already got it, and I think that all the blogs that I read deservs it. But I have to give the award to ten others. These ten are usually the first one I pop by when I go to see if there is anything new out in the blogworld :)

Tone

Elisabeth

Kristin Helene

Monica

Tama

Catherine

Teresa

Caroline

Strikkemor(o)

Penelene

5 comments:

  1. Wow! Thanks! I love your blog and look forward to seeing what you are up to everyday.

    ReplyDelete
  2. Tack rara, rara Hege!
    Kram, Teresa

    ReplyDelete
  3. Tusen takk for awarden, bloggen din er også en av de jeg liksom MÅ innom :-) Så mye fint "stash" du har fått på bildene under her. Garnet var nydelig, gleder meg til å se hva du tryller frem av det :-)

    ReplyDelete
  4. Tusen takk for award! Jeg er nok like ofte innom din blogg som du er i min :) Så koselig når man besøker hverandre jevnlig, blir liksom kjent da... Nydelig garn du har fått i swapen!

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥