Friday, February 1, 2008

Panta and a new knit book


Jeg har strikka meg en panta for å holde ørene varme når jeg er ute :) Jeg strikker opp de siste restene av sisik garnet jeg har. Nå har jeg kun en liten rest med grønn igjen, så jeg må vel finne på noe av det også.

I've knitted a panta to keep my ears warm when I'm outside :) I'm knitting up my last balls of sisik. Now I have a little amount of green left, so I'll have to come up with a little thing to knit from it.


Mønster: Panta
Garn: 50 g Sisik nr 1031
Pinner: 4,5 mm

Pattern: Panta
Yarn: 50 g Sisik # 1031
Needles: 4,5 mm


Myk design er den beste strikke/hekle - boka jeg har sett på lenge!! Her er noen av de flotte tingene jeg har veldig lyst til å strikke/hekle :)

Myk design (soft design) is the best knit/crochet - book I have seen in a while! here is some of the things I want to knit/crochet :)

6 comments:

  1. Hey, nice Panta, and the projects you show from the book look great! :o)

    ReplyDelete
  2. herleg panta! den ser god og varm ut og passforma ser heilt perfekt ut :o) spennande bok du har fått tak i..heilt sikkert mykje fint i den! Ønsker deg ei god helg, Hege!

    ReplyDelete
  3. Så fin panta. Fargene virkelig stråler, nydelig i vinterlys :)

    ReplyDelete
  4. I love your Panta. I need a Panta.

    ReplyDelete
  5. Hei Hege! Så koselig at du er så flink til å stikke innom meg, da!!!
    Fin Panta. Strikket noen jeg også, for etpar år siden, men de ligger visst bare der i en bedroller. Mulig jeg må ta dem frem i lyset!
    Håper alt er bra med dere?!
    Stor klem.

    ReplyDelete
  6. I hadn't heard of a Panta before, but now I think I need one. I go running in the morning, and my ears get COLD.

    Thanks for giving me the "You Make my Day Award." That was so nice of you. I love your blog too!

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥