Monday, February 4, 2008

Project spectrum


Det er tid for Project Spectrum igjen :) - Rav link. Jeg datt litt av lasset i fjor, men skal prøve å henge med i år! Nytt i år er at i tilleg til at det er ulike farger, er det også ulike elementer. Ild, jord, luft og vann. Så det blir spennende å se hva folk kommer til å lage. Fargene for de neste to månedene er rød, oransj og rosa= fire.

It's time for Project Spectrum again :) - Rav link. I sort of fall off the ride last year, but I'll try to hang in this time! The new thing this year is that the colours are teamed into the four elements. Fire, earth, air and water. So it will be exciting to see what people will make. The colours for the next two months are red, orange and pink = fire.



Jeg har ikke mye oransj garn liggende - er ikke favoritt fargen min ;) Men jeg hadde dette sokkegarnet med oransje striper i - så det får duge. Men jeg har mange planer for både rødt og rosa. Er ikke vanskelig å strikke noe i rosa når man har en jente i huset :) Håper også at jeg endelig får strikka ferdig genseren min... Har jo to måneder på meg da ;)

I don't have much orange yarn in my stash - isen't my favourite colour ;) But I did have this sockyarn with orange strips in - so it will have to do. But I do have a lot of plans for both red and pink. Isn't hard to find something to knit with pink with a little girl in the house :) I also hope I can get my sweater off the needles... Have two months to do it in though ;)



Sola er endelig tilbake!! Og den passer godt inn i PS med sin knall oransje farge - ser ut som himmelen er i brann.

The sun is finally back! And it fits perfectly in PS with its great orange colour - looks like the sky is on fire.

4 comments:

  1. Det høres herlig ut å ha fått sola tilbake :-) Jeg syns fargene dine på sokken er kjempefine :-)

    ReplyDelete
  2. Hej där , ville bara kika in. Fin blogg du har!!!

    Sverige hälsning!!!

    ReplyDelete
  3. I like the sock yarn a lot, but of course I love orange. The photo is fantastic!

    ReplyDelete
  4. Ja, visst är det kul när barnen vill ha det man stickar!
    Men tråkigt att Gensernen kliar - hoppas det ordnar sig.
    Min son tappade bort sina nystickade vantar igår...
    Ha det gott o njut av snön - iår får vi ingen här kring Göteborg!

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥