Friday, February 8, 2008

Orange

Socks for me :)

Sokkene mine er ferdige, og jeg liker dem ganske godt. Nevnte at jeg ikke er så veldig glad i oransj, men jeg kjenner på meg at det er på vei til å endre seg ;) Tror nok ikke jeg kommer til å strikke meg noe som kun er oransj, men kombinert med andre farger sånn som her er helt greit.

My socks are done, and I do like them. I have mention that I'm not so fond of orange, but I feel that it might change ;) I wont knit my self something just being orange, but combined with other colours like here is ok.


Socks for me :)


Mønster: 60 m, 3rett, 2 vrang med timeglasshæl
Garn: 100 g Fagstrikk nr 4730
Pinner: 2, 5 mm

Pattern: 60 st, k3, p2 with a short row heel
Yarn: 100 g Fagstrikk # 4730
Needles: 2,5 mm

Doll bib

Restene rakk akkurat til en smekke til dukka ;)

The leftovers was just enough for a bib to the doll ;)

Yarn for the next project ;)

Har allerede funnet frem litt mere oransj garn ;) Dette er noen rester i finull garn som skal bli votter til minstemann.

I've already found some more orange yarn ;) This is some leftovers of finull garn which will be mittens for the youngest man.

12 comments:

  1. Du lager mye fint! Nå har jeg lagt deg til på lista mi, så jeg kan titte innom av og til.:)

    ReplyDelete
  2. I am not fond of orange either, and I certainly do not look good in it. However, I am with you, combined with tan and off-white it is really pretty. I would even wear those socks. When your blog appeared on my screen I imediately thought, "Wow, those are pretty!" Have a good weekend!

    ReplyDelete
  3. Så flotte og fargerike sokkar du har strikka :o) litt sånn sommarfargar.. ønsker deg ei god helg og ein fin morsdag på søndag :o)

    ReplyDelete
  4. Jeg er helt vild med dine sokker. Synes at striberne og farverne er så flotte.

    ReplyDelete
  5. ooo, I am huge fan of orange - therefore I simply adore both socks and bib!

    ReplyDelete
  6. Boy, you are fast! I LOVE your nes socks! The bip for the doll is so cute!

    ReplyDelete
  7. Hmm..du minner meg på at jeg har slikt garn liggende et sted - mitt er i grå-eller grønntoner. Kanskje jeg må gjøre noe med det snart.... Sokkene dine ble jo så fine :)
    Vi skal ha barneselskap i dag, så nå sitter jeg og lader opp.
    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  8. Kjempefine sokker!

    Riktig god helg. :)

    ReplyDelete
  9. Hi! I'm Celes, from the Homepage Swap in Swap-bot. I live in Buenos Aires, Argentina.
    Thanks for sharing your blog!

    ReplyDelete
  10. Thanks for the blog link in the "My Homepage Swap." I love your blog! I've always wanted to learn to knit. Maybe some day .... I LOVE your orange socks!

    ReplyDelete
  11. I love those socks! Great colors. I found your blog through another knitter's blog (in Minnesota). My father is from Norway (Aalesund). I've been there a few times to visit family. It is so very beautiful. I live in Minnesota and am a new knitter (one year).
    -Janet H-

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥