Saturday, February 16, 2008

A jacket for me :)

Gray jacket for me ;)


Jeg har lenge hatt lyst til å strikke meg en ny jakke. En som er enkel, men samtidig varm og fin.
Og jeg fant denne ho Garnsalg. (Rav link) Den strikkes på pinner 6 og 6,5, så forhåpentligvis blir den ferdig om ikke altfor lenge ;)

I have wanted to knit myself a new jacket for a long time. One that are simple, but still warm and good looking. And I found this from Garnsalg. (Rav link) I'm knitting it on needles 6 & 6,5 mm, so hopefully it will be done soon ;)


Heldiggriser

Jeg har kjøpt meg en del nye bøker i det siste, og en av dem er denne. En herlig bok for småbarnsforeldre, full av gode matoppskrifter og ting man kan gjøre sammen med barna! En av forfatterne driver butikken Englebarn.

I've bought some new books lately, and one of them is this. It's a lovely (norwegian) book for parents with lots of great foodrecepies and ideas of what to make and play with your kids! One of the authors have the shop Englebarn.

1 comment:

  1. For en utrolig fin jakke du skal få - flink som strikker til deg selv innimellom også :)

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥