Tuesday, February 26, 2008

7 things

Beautiful day


I dag har vi hatt strålende vær. En kjenner faktisk at sola varmer :) Så vi har vært på sparktur og lekt og kosa oss ute i flere timer. Håper på mange flere slike dager!

We've had some wonderful weather today. You can really feel the heat from the sun :) So we've been on a kick-sledge trip. Hoping for a lot more of these kind of days!

Tama har utfordret meg til å fortelle 7 ting om meg selv ;) Vel her er noen.
1. Jeg samler på strikkebøker... Har flust, men kan ikke skryte på meg at jeg har strikka noe fra alle...
2. Jeg må drikke et par kopper te om dagen.
3. Er det cola i huset, så kan du være sikker på at den ikke vare lenge - er en skikkelig colaholiker ;)
4. Jeg må strikke sokker - er så kjekt å strikke på mens jeg ser på tv ;)
5. Jeg bruker ullsokker (hjemmelagde) nesten hele året - kun midt på sommeren får tærne lufte seg ;)
6. Jeg elsker rosa og heldigvis har jeg en datter å strikke til!
7. Favoritt strikkepinnene mine er røde og er 2,5 mm.

Tama has challenged me to tell 7 things, so here it goes ;)
1. I collect knitbooks... I have loads of them, but can not brage about knitting from all of them...
2. I have to have a couple cups of tea during the day.
3. If there is any cola in the house, you can be sure it do not last long - I'm a really colaholic ;)
4. I just have to knit socks - they are so easy to knit on when I watch tv ;)
5. I wear woolsocks (homemade) almost the hole year - only in the summer I let my toe breathe ;)
6. I love pink and luckily I have a daughter to knit for!
7. My favorite knitting needles are red and 2,5 mm

3 comments:

  1. Love your "random 7". Thanks for sharing! I have loads of knitting books too! More patterns than I will ever knit.

    ReplyDelete
  2. Fine bilder ja:-) Ser vi har noen ting til felles, bl.a. trangen til te og hjemmestrikkede ullsokker på beina;-)Den lua du har designet var skikkelig flott! Takk for oppskrift.

    ReplyDelete
  3. That sled ride looks wonderful and fun. I wish we could do that around here. Enough snow, but no place to sled like that.

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥