Friday, February 22, 2008

Yarn, FO & WIP

Graceful from Yarn Place


For en tid tilbake vant jeg dette garn nøstet hos Lolly :) Og i går kom det i posten! Det er nydelig - og utrolig tynt. Kanskje jeg endelig blir nødt til å strikke meg et sjal ;) Garnet heter Graceful og kommer fra Yarn Place.

A while ago I won this yarn from Lolly :) And yesterday it came in the mail! It is beautiful - and very, very thin. I might have to finally knit myself a shawl now ;) The yarn is named Graceful and comes from Yarn Place.


opal socks

Siden sist har vi hatt omgangs syke her - det verste jeg vet! Men jeg har da fått strikka litt inni mellom ;) Disse sokkene var ment til samboern, men de ble litt for små i hælen... Siden formen var sånn passe, gadd jeg ikke rekke opp, så dermed ble det sokker på meg istede ;) Får finne frem nytt garn og strikke et par sokker som er større. Disse er strikka i opal på pinner 2,5 mm.

Since last time we've been having a stomach flu here - the worst thing I know! But I have managed to do some knitting ;) These socks were ment to be hubbys, but the heel got to narrow... Since I hate being sick, I didn't even think about ripping it... So I got a pair of socks instead ;) I'll find some new yarn and knit him a bigger pair. these are knitted in opal and 2,5 mm needles.


secret project :)

Jeg har nevnt tidligere at jeg er med i en design along på Hobbyboden. De vottene jeg begynte på sist ble altfor store... Så jeg har begynt på noe annet istede. Har en uke på meg til fristen er ute, så jeg håper å bli ferdig i løpet av helga ;)

I'm knitting on a project for a norwegian design kal. Hoping to have it done by this weekend ;)

6 comments:

  1. Håper dere er friske igjen!! Vi har også hatt en runde med spy og gørr denne uka. Den eneste som slapp unna var minstemann...

    Gratulerer med nye sokker!! Kjempestilige!

    Og garnet var rålekkert!!! Typisk sjal-garn, så du må nok lage et sjal ja ;)

    God helg!!

    ReplyDelete
  2. Det garnet ser bare absolutt herlig ut! Håper dere er friske igjen nå da, det er ekkelt med omgangssyke.. God helg!

    ReplyDelete
  3. i am glad it arrived safely! your photograph of it is so lovely! i am excited to see what you do with it! cheers~

    ReplyDelete
  4. Gorgeous yarn! and I love your socks. That is a beautiful colorway. Hope you have a good weekend.

    ReplyDelete
  5. Du er litt sent ute med finpussen til designalongen du også ja... Sokkene var veldig lekre og fargerike, og garnet ser flott ut, heldiggris!

    ReplyDelete
  6. Ojojoj for en nydelig farge det var på garnet.

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥