Sunday, July 22, 2007

På pinnene nå / On my needles now

Jeg strikker på genser nummer to. Har begynt på det første ermet. Håper å få den ferdig snart, begynner å bli litt lei... Tør ikke legge den fra meg for da er det ikke sikkert det blir strikka mye på den....

I'm knitting on sweater #2. I've started on the first sleeve. Hope to get it done soon, I'm starting to be a bit feed up... And I don't dare to put it away, won't be much knitting done then...


Jeg strikka litt på sokken min i går, og etter en stund oppdaga jeg at jeg har strikka feil! Arrgh! Kan du se den?? Hint, det begynner på den andre hvite stripa - og fortsetter....

I knitted on my sock yesterday, and after a while I saw that I had knitted the pattern all wrong! Arrgh! Can you see it?? Hint, it starts at the second white stripe and continues...

1 comment:

♥ Thanks for leaving your comments ♥