Friday, July 13, 2007

Sokker på pinnene mine nå / Socks on my needles now

Disse strikker jeg i sisu, mønster fra "Sensational knitted socks". Tar meg god tid på disse - kose strikking :)

I'm knitting these in sisu, pattern from "Sensational knitted socks". I'm taking good time knitting on these - comfort knitting :)

Sukkertøy sokker :) Jeg begynte egentlig på et par sidewinders i dette garnet, men da jeg hadde strikka tåa så jeg at de ble altfor lange = rekt opp. Gadd ikke begynne på nytt, så det blir et par standar sokker. Så jo ettehvert at det ville ha blitt et par fine Jaywalkers, men gidder ikke rekke opp en gang til...

Candy socks :) I started on a pair of sidewinders of this yarn, but when I had knitted the toe I saw that they become too long = frogged. I didn't bother to start over, so it will be a pait of standard socks. After knitting a while I saw that they would have become a nice pair of jaywalkers, but I don't want to frog again...

No comments:

Post a Comment

♥ Thanks for leaving your comments ♥