Saturday, August 25, 2007

Love Saturday

Elsker at skolen er begynt igjen etter sommerferien. Elsker at vi må stå tidlig opp - selv om jeg har vært utrolig trøtt de siste dagene ;) Elsker å legge bokpapir på bøkene til Erlend. Elsker bokpapiret med disse hodeskallene :)

Love that school have started again after the summerbreak. Love getting up early in the mornings - even if I have been really tired the last days ;) Love to put on bookpapers on Erlend's books. Love the bookpaper with these skulls :)


Elsker å ha fått rydda (nesten) hele huset i dag. Elsker å ha en samboer som disker opp med te og skiver når jeg var ferdig :)

Love to have cleaned up (almost) all of the house today. Love to have a hubby who disk up with tea and slices of bread when I was done :)



Elsker å ha selskap av denne karen :)

Love that this little guy kept me company :)



Elsker å plukke solbær sammen med minstemann.

Love to pick black currant with the little man.


Elsker at den ene, men ganske store solbærbuska vår ga ca 5 liter med solbær. Elsker tanken på å drikke solbær saft utover høsten og vinteren.

Love that the one, but quit big black currant bush gave us almost 5 liters of black currant. Love the thought of drinking black currant syrup during the fall and winter.



Elsker at samboern liker å lage mat :) Elsker gulrot blomstrene han laget til Eirin - hun er ikke så glad i sterk mat, så hun og Endre fikk en egen rett.

Love that hubby enjoy making food :) Love the carrot flowers he made for Eirin - she doesn't like hot food, so she and Endre got their own dinner.


Men det gjør jeg - elsker kylling karry :)

But I do - love chicken curry :)

Elsker filmen A corps bride! Tror jeg har sett dem minst 6 ganger :) Elsker at Hobbyboden er åpnet igjen, aner ikke hvor mange ganger jeg har vært innom å sjekka denne uka ^^ Elsker Sherbet Smock Top fra Knit on the net, tror jeg bare må strikke den.

Love the film A corps bride! Think I have seen it at least 6 times :) Love the Sherbet Smock Top from Knit on the net, think I just have to knit it.

7 comments:

  1. Ah! Med slik bokpapir ville til og med min kjære likt bokpapir, men nå er det for sent for det begynner å bli leeeenge siden han gikk på skolen....;-)

    Og maten du presenterer gjør at jeg er glad jeg snart skal på restaurant:-D den ser supernam ut!!

    ReplyDelete
  2. Mitt første besøk her hos deg.koselig blogg.
    Ha en fin dag!!

    ReplyDelete
  3. Such a fun post about all sorts! So nice, as always, to visit you here. Happy Day :o)

    ReplyDelete
  4. Well, I must go see corpse bride at your recommendation! thanks

    ReplyDelete
  5. I've had had a lovely time reading your post and looking to your pics.

    ReplyDelete
  6. Vilken Hääärlig post !!!
    Du har en flott blogg :-)

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥