Tuesday, August 14, 2007

Regnfull tirsdag / A rainy Tuesday


Det regner skikkelig i dag, men det er varmt alikevel, så vi kommer nok til å gå ut en tur - iallefall minstemann og jeg ;) Han har hatt støvlene klar flere ganger, men jeg skal bare få oppdatert litt rundt omkring nå som været ikke innbyr til å være timevis ute. På bildet over ser dere hva vi brukte søndagen til :) Samboern og jeg har inngått en muntlig avtale om at vi fra nå av skal ut på tur i helgene- uansett vær! I den anledning har vi laget oss en blogg - "Hiking, Camping and Outdoor Living with Kids" Det blir vel mest som en turdagbok, men vi håper å gi dere lyst til å komme dere ut på tur :)

It rains today, a lot, but it is still warm, so I guess there will be a trip outside - a least the little one and I ;) He has had his rubber boots ready a couple of times, I just have to update some things here when the weather don't invite to spend hours outside. On the picture you can see where we spent our Sunday :) Hubby and I have made an oral agreement that we shall up and out in the forest or go for a hike in the weekends - no matter the weather! In that occasion have we made a blogg - "Hiking, Camping and Outdoor Living with Kids"
I guess it will mostly be a trip journal, but we hope to make you want to get out and go for a hike :)

5 comments:

  1. Hørtes ut som en kjempe deal det,det er godt å komme seg ut :D
    Ha ein kjempe flotte hobby dag:D

    ReplyDelete
  2. Du inspirerer meg, både når det gjelder håndarbeid og turgåing, :-)

    ReplyDelete
  3. Hei,jeg er helt imponert over alt du lager.Så mange flotte sokker.Så masse flott sokkegarn du har kjøpt.

    ReplyDelete
  4. Barn på tur er et interessant tema!! Jeg stikker nok innom den nye bloggen deres og får idèer og tips. Jeg gleder meg også til høsten, for da blir det flere turer. Da skal jeg prøve banan i folie over bålet med sjokolade og nøtter som jeg har blitt anbefalt men aldri smakt.

    ReplyDelete
  5. What a great goal to enjoy the outdoor regularly. My husband and I have some big "outdoor" goals for our family this fall, but we also need to make sure to go on little trips regularly too.

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥