Saturday, August 18, 2007

På pinnene nå / On my needles now

Som om jeg ikke har nok sokker på pinnene mine, så har jeg et par andre ting til jeg strikker på også. Dette skal bli et lite sett til ei lita jente som kom til verden for en måneds tid siden. Strikker i myk og deilig alpaca, så det skal nok varme den lille utover høsten. Håper å ha det ferdig i morgen ;)

As if I haden't enough socks on my needles, I have a few other things too ;) Here am I knitting some small things that will be a present for a little girl born a month ago. I'm knitting it in soft and pleasant alpaca, so it will warm the little girl during the autumn. I hope to have it done and off the needles tomorrow ;)

Genseren til Eirin vokser sakte framover. Kjedelig å strikke i bare en farge, men må man så må man ;)

Eirin's sweater is growing slowely. It's boring to knit in just one colour, but if you have to, you have to ;)



Jeg har meldt meg på to julegave alonger i år i håp om å få laget flest mulig gaver selv i år ;) Den ene er inne på Hobbyforum og den andre er Christmas Knit Along. Jeg har strikka et par sokker, to gensere og noen luer fra før, og holder nå på med en ullbukse som skal gis sammen med den ene lua. Gleder meg til å kunne gi hjemmelagede gaver til de fleste, men håper bare jeg får gjort unna det meste nå i høst, så jeg slipper å stresse de siste månedene før jul... Jeg har også meldt meg på et par jule swaper :) Christmas Around The World Knitters Swap , Secret Santa Swap og International Crafted Christmas Gift Swap.

I've joined two christmas kals this year hoping to make most of the gifts myself ;) One of them is at Hobbyforum and the other is the Christmas Knit Along. I've already knitted a pair of socks, two sweaters and some hats. Now I'm knitting on a pair of wool pants to join one of the hats. Looking forward to make and give lots of homemade gifts this year, but I hope I manage to make most of it now during autumn so I don't have to stress the last couple of months before Christmas... I've also joined some christmas swaps :) Christmas Around The World Knitters Swap , Secret Santa Swap and International Crafted Christmas Gift Swap.

No comments:

Post a Comment

♥ Thanks for leaving your comments ♥