Friday, June 29, 2007

En grå dag / A grey day

Ute er det grått og kaldt. Regnbygene er nok ikke langt unna... Men jeg sitter og koser meg med en kopp cafe latte. Drikker ikke vanlig kaffe, men kan lage meg en kopp cafe latte innimellom :) Minstemann sover, Erlend er ute og leker og Eirin er i bhagen, så huset er stille - noe som er veldig uvanlig! Må nyte det mens jeg kan ;)

It's cold and grey outside. The rain isn't far away... But I'm sitting here and enjoying a cup og cafe latte. I don't like cooffe, but I make myself a cup of cafe latte now and then :) The little man is asleep, Erlend is outside playing and Eirin is in kindergarden, so the house is very quiet - something that are very unusual! Have to enjoy it while I can ;)

Jeg har fått sydd!! Har sydd en shorts til Erlend. Han er fornøyd og jeg er fornøyd :) Må nok kjøpe meg noe stoff, for dette ga mersmak. Denne er sydd av et skjørt jeg ikke passet lenger...

I've been sewing!! I've sewen a shorts to Erlend. He's happy and I'm happy :) I have to buy some fabrics, because this was fun. This is made from a skirt I didn't fit into...

Jeg har fått den fjerde og siste gaven i denne runden av Nordisk hemmelig venn :) Garn med Aloe Vera og jojoba olje. Og en fin oppskrift på sokker. Tusen takk Saltflingan :)

I've got the fourth and last package in this round of Nordic secret pal :) The yarn is with Aloe Vera and Jojoba Oil. And a nice pattern for socks. Thanks a lot Saltflingan :)

Her er et lite glimt av det jeg har laget til min SSBS pal :)

Here's a little gleam of what I've made for my SSBS pal :)

No comments:

Post a Comment

♥ Thanks for leaving your comments ♥