Tuesday, June 19, 2007

Ikke så greit / It's not easy

Jeg tenkte jeg skulle like så godt kaste meg ut i det og prøve å sy litt... Men med en toåring som syns symaskina er veldig spennende har jeg ikke fått så mye gjort... Har fått klipt ut noen mønstedeler ;) Så jeg får se i kveld når poden er i seng.

I thought I should try some sewing right away... But with a two year old who finds the sewing machine very exciting, I haven't got much done... I've cut out the pattern pieces though ;) So I'll try again when the little man is a sleep tonight.

Men med en gang jeg ikke er i nærheten av symaskina kan han sitte her og leke... For når jeg sitter med strikke pinnene eller her på dataen, kan han leke for seg selv - heldigvis.

But when I'm not around the sewing machine he can sit here playing... As he also do when I knit or sit with the computer - fortunately.

Så da er det vel bare for meg å strikke videre på sokkene til samboern. Liker ikke fargen i det hele tatt, den kunne kanskje vært fin hvis det ikke var for det blå og oransje...

So I just have to knit on hubby's socks then... Don't like the colour at all, it might have been ok if it wasn't for the blue and the orange...

3 comments:

  1. Det blir spennende å se hva du skal sy. Ja det er like greit å få roen til å holde på med slike ting med en liten en i huset:-)
    Gosh for noen flotte tuer du har strikket, men tenk å bruke dem til gulv-vask. hihi di var jo nesten for fine til det....

    ReplyDelete
  2. Kær dreng du har, ja det kan godt være svært at få lavet håndarbejde med småbørn i huset, men en dag er de store og så er der tid nok, nyd det mens de er små.

    ReplyDelete
  3. You're busy like a bee! i'm sure you'll do it great - by the way the little boy looks so happy -
    Greetings

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥