Monday, June 18, 2007

I dag / Today

Våkna jeg med dundrende hodepine... Er ikke så lett å ta seg en sykedag når man er hjemmeværende, så det ble litt egenpleie på sofaen mens ungene lekte på gulvet. Fikk denne boka i posten idag - og nå har jeg virkelig lyst til å lære meg å sy klær!

I woke up with a heavy headache... It's not easy to call in sick when you're a staying at home mom, so I did a little selfnursing on the sofa when the kids played on the floor. I got this book in the mail today - and now I really want to learn how to sew clothes!

På skolen idag har Erlend vært med på Unicef-runden. De skulle springe rundt forball banen, og gjett om jeg ble imponert da jeg så at han hadde sprunget 5 runder!! Både jeg og samboern pluss bestemor hadde meldt oss som "sponsorer" , og da gir vi et beløp pr runde. Så da har vi bidratt til at noen får det litt bedre her i verden!

On school today Erlend has partisipated in Unicef-runden. All the students had to run around the soccerfield, and for each round they got a sticher. Each sticher is worth a amount of money. Both hubby and I and grandmother was a "sponsor" for Erlend and we have to give the amount of money we have sponsored him with for each round. And I got really impressed when I saw he had run 5 round! So we have contributed so someone gets it a little better in this world!

Ellers så har vi begynt å øve på dette:) Har ikke skjedd noe enda, men vi stresser ikke.

And we have started to practise on this :) Nothing has happend yet, but we're not rushing.


Vakker, ikke sant? Det er blomsten på agurkplanten min :)

Beautiful, isn't it? It's the flower on my cucumber plant :)

2 comments:

  1. Det så ut som ei fin bok!! Skulle ønske jeg kunne sy :O)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥