Saturday, June 2, 2007

Love Saturday

Elsker at vi har hatt en uke med deilig sommervær! Elsker at det endelig har vært shortsvær i dag :) Elsker å se ungene kose seg ute med vann og sand, samle på biller og spise is! Elsker til og med alle fregnene jeg får når jeg soler meg...(blir ikke særlig brun...)

Love that we've had a week with great weather! Love to finally put on some shorts today :) Love to see the kids enjoy playing with sand and water, collecting beetles and eatig icecream! I even love my freckles I get when I'm out in the sun...(I don't get much tan...)

Elsker den nye tekoppen min :)

Love my new teacup :)

Elsker å se hvor begeistret ungene er over at vi har en dam med rumpetroll i skogkanten.

Love to see that the kids so enthusiastic about having a pound with tadpoles (?) at the forest edge.

Elsker å høre Endre synge "Miska-Muska-Mikke Mus" fra Mikkes klubbhus :)

Love hearing Endre sing "Miska-Muska-Mikke Mus" (the norwegian name for Mickey) from Mickey Mouse clubhouse :)


4 comments:

  1. Dere er vel unt godværet.Nyt det mens det ennå er der...er født og oppvokst
    der så jeg vet hvor fort det skifter.Ha ei fin helg.

    ReplyDelete
  2. I love that today was beautiful in my corner of the world also!

    Your SSBP

    ReplyDelete
  3. Önskar också att vi hade sommarväder här. Det har varit sol men en hård vind så det är inte så skönt.
    Älskar också din tekopp!
    Kram Elzie

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥