Saturday, June 16, 2007

Gulvvask / Floor washing

Jeg er med på en klut along inne på Hobbyforum. Og jeg har strikka meg golvtue og støvklut :) Er kjempefornøyd med fargene - kan ikke annet en å smile når jeg vasker med disse :) Har hekla en kant med fastmasker og en picotkant rundt.

I'm in a cloth along at Hobbyforum. And I have knitted a cloth for washing the floors and a dust cloth :) I'm very pleased with the colours . just have to smile when I wash with these :) I've crochet an edge with singel crochet stitch and a picot edge around the clothes.

Mønster: 3r, 3 vr ønsket størrelse.
Garn: 100 g turkis og 50 g rosa Mor Aase bomullsgarn
Pinner: 3 mm

Pattern: k3. p3 in the sice you want.
Yarn: 100 g blue and 50 g pink Mor Aase cotton
Needles: 3 mm

8 comments:

  1. Fine vaskekluter du har strikket, det har jeg ikke sett før.
    Bare sett oppvaskkluter jeg.
    Smart =)

    ReplyDelete
  2. Herlige vaskekluter, men jeg vet ikke om jeg hadde hatt hjerte til å skure gulvet med noe jeg har strikki/hekla for "egen maskin". Tror jeg holder meg til kjøkkenkluter til benker o.l jeg!=)

    ReplyDelete
  3. Rekner med at vaskinga går som en lek nå! Flott var den!

    ReplyDelete
  4. Den golvvaskinga der ser mye morsommere ut enn den med en gammel grå fille. God idè :-)

    ReplyDelete
  5. Det er den fineste gulvkluten jeg har sett! det må være en fryd å vaske med den! Kanskje det er det som skal til for å vaske oftere??

    ReplyDelete
  6. Jøss, husevasken går vel som ein lek nå, med så fine klutar!! lekre fargar :o) ha ein fin søndag, Hege!

    ReplyDelete
  7. Så herlige farger, må være en fryd å vaske med disse! Jeg la igjen en kommentar hos deg, men ser nå at jeg har lagt den igjen på en "gammel" post. Gikk visst litt i surr når jeg bladde gjennom innleggene dine... Ville bare si at du har en kjempekoselig blogg:-)

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥