Wednesday, June 6, 2007

Mine wip'er / My wip's



Jeg trodde jeg hadde flere prosjekter liggende... Mulig det er noen jeg har glemt, men jeg tror ikke det. Jeg er snart ferdig med den andre pomatomus sokken :) Den turkise i midten skal bli ei "golvtue" , er med i en klut-along på Hobbyforum. Den stripete er en genser til Endre. Skal begynne å felle for armer, så jeg satse på å få den ferdig snart. Ellers har jeg begynt på litt pjoning - de sorte/grå greiene. Skal (forhåpentligvis) bli et par votter. Til slutt har jeg den røde genseren jeg strikker til meg selv. Den er i stor fare for å bli en ufo...Men jeg strikker litt på den nå og da, så jeg velger å kalle den en wip ;) Siden de neste to månedene i PS er rød, sort og metallic, satser jeg på å få denne ferdig!

I thought I had more projects laying around...There might be some I've forgotten, but I don't think so. I'm lmost done with the second pomatomus :) The turquoise thing in the middle are going to be a cloth for floor washing. I'm in a cloth along at Hobbyforum. The one with stripes are a sweater to Endre. I'm about to cast off for the armholes, so I hope to get it done soon. And I've tried to pjone - the gray/black stuff. It's (I hope) going to be a pair of mittens. Finally I have the red sweater I'm knitting to myself. It's in great danger to become an ufo...But I'm knitting a row now and then, so I call it a wip ;) Since the next two months in PS is red, black and metallic, I'll try to make an effort to get it done!


Jeg syns pomatomus sokkene er så fine!! Har sett flere, både i ensfarget og flerfarget garn. Men jeg syns nå de er penest i ensfarget, mønsteret kommer bedre frem. Tror jeg må strikke meg et par til - senere.

I think the pomatomus socks are great! I've seen several, both in solid and multi coloured yarn. But I think they are prettyest in solid colours, the pattern shows better. I might have to knit another pair - later.

2 comments:

  1. Love the pompotomus in solid colors as well.......yours are lovely!

    ReplyDelete
  2. Looks like you have much to keep you busy!

    -SSBP

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥