Saturday, June 23, 2007

Love Saturday





















Elsker fargene på begge sokkene jeg har begynt på til Summer of socks 2007.

Love the colours on both socks I've started for Summer of socks 2007.

Elsker at vi ikke trenger å ha vekkerklokka på ringing de neste to månedene :) Elsker stillheten i huset nå - alle ungene sover etter en flott dag!

Love that we don't have to have the alarmclock on for the next two months :) Love the silence in the house right now - all the kids are asleep after a great day!

Elsker utsikten mot Børringen. Elsker at vi har hatt en flott St. Hans feiring.

Love the view towards Børringen. Love that we have celebrated a great Midsummer.

3 comments:

  1. Så koselig st.hans feiringa deres så ut :-) Jeg lurte på om du kunne forklare meg noe. Jeg har prøvd meg på gryteklut-oppskrifta di, men får det ikke til:-( Har heklet litt i mitt liv, men dette skjønte jeg rett og slett ikke. Jeg skjønner ikke hvordan jeg gjør når jeg sjal hekle RUNDT staven.Har såå lyst til å få det til, for syntes de var så fine...
    Hilsen meg :-)

    ReplyDelete
  2. What a lovely view!!! it's a pleasure
    for my eyes to see greeny, etc... as it's so hot in here your pic is somehow refreshing to me.

    ReplyDelete
  3. Love both your new socks.....
    Love the view!
    Love the quiet morning here! :)

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥