Wednesday, October 24, 2007

Bøker / Books

Både ungene og jeg har fått oss ny bok de siste dagene. Jeg har lenge hatt lyst på Selbuvotter av Terri Shea, og gjett om jeg ble glad da den dukka opp i postkassa :) Mange flotte votter og hansker! Så det kommer nok til å bli strikka noen nye votter snart.

Both the kids and I have got a new book the last days. I've wanted Selbuvotter by Terri Shea for a long time, and I felt my heart jump when I saw it in my mailbox :) Lots of great mittens and gloves! So there will be some new mittens soon.

Ungene og jeg digger bøkene til Kari Grossmann! Hun tegner fantastisk og detaljert - ungene finner stadig nye ting på tegningene som de ikke har sett før. Og historiene er morsomme og lette å lese. i dag kom den siste boka -Dra til Bloksberg. Her er det litt skumle historier, hekser, drager og spøkelser for å nevne noe. Blir spennende å lese :)

The kids and I love the books written by Kari Grossmann! She draw fantastic with a lot of details - the kids finds new things each time they read one of her books. Today we got the latest book - with a little scary stories, with witches, dragons and ghost. Can't wait to read it :)



Her er de andre bøkene vi har. Selv har jeg stor sans for bøkene om Lillesøster :) Historiene om henne kjenner både ungene og jeg meg igjen i. Eirin kan bøkene nesten utenat og i det siste er hun begynt å "lese" dem for Endre :)

Here are some other books by her. I know some of them are translated to english and german ;)

Dette er en annen serie jeg har stor sans for :) Jeg vil vite serien .

2 comments:

  1. Isn't "Selbuvotter" wonderful!! I can't wait to get started on some of the projects. If I don't hurry and finish some of these other projects I am working on right now I am just going to have to start one of them anyway :) The children's book looks so cool! I love it when children's authors include really good illustrations--the kids love it too!

    ReplyDelete
  2. Den Selbuboka så kjempespennende ut! Er det oppskrifter på vottene i den? I så fall, kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Måtte du bestille den fra utlandet?

    Med hilsen Sirius

    harehaugen13@bluezone.no

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥