Wednesday, October 24, 2007

Litt strikking / Some knitting

Gnomen min er snart ferdig - mangler bare å bli sydd sammen samt skjegg. Er glad jeg strikka delene rundt i stede for frem og tilbake. Sparer mye sammen sying ;)

My Gnome is almost done - just missing his beard and being put togheter. I'm glad I knitted the pieces in the round - saved me for a lot of sewing ;)

Jeg har starta på et skjerf som skal bli en julegave.

I've started on a scarf that will be a christmas gift.

Og disse har jeg helt glemt å vise frem. Sokkene til søstra mi - har vært ferdige i en ukes tid og overlevert :)

Mønster: 60 m, 3 r , 2 vr
Garn: Opal
Pinner: 2,5 mm

And these I've totally forgot to post about. My sisters socks - they have been done a week and been handed over :)

Pattern: 60 st, k3, p2
Yarn: Opal
Needles: 2,5 mm

3 comments:

  1. I cannot wait to see your gnome assembled!

    THe scarf is beautiful already. Great knitting

    ReplyDelete
  2. I love those gnomes and I do have a pattern somewhere for them out of Simply Knitting I think. Yours look cute already. I cant wait to see it finished too.

    ReplyDelete
  3. Hei!
    Jeg liker det skjerfet. Det blir lekkert. Har sansen for slike mønstre, litt mer enn bare "rett opp og ned".Må nok gå til innkjøp av samme boka. Ser at den finnes på Amazon.com. Takker for tipset!
    hilsen hermegåsa

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥