Saturday, October 27, 2007

Love Saturday

Elsker denne lille filmen - Knitting a lovesong.

Love this little film - Knitting a lovesong.

Elsker at det ble slutt på regnværet. Elsker å ha vært på tur i skogen i dag. Elsker at ungene bærer egen sekk nå - mindre å bære på for oss ;)

Love that the rain finally stoped. Love being hiking today. Love that the kids carry their own backpacks now - less for us to carry ;)


Elsker å finne is Endre kan spise på Rema :)

Love to find icecream which Endre can eat at the grocery store :)

5 comments:

  1. jaaaaaaa... Tofu-glass är godare än vanlig glass tom ;) Älskar bara vaniljen, underbar... och päron, mmmm... och denna tre-smaken, öhhh... ;)
    Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som alltid köper Tofu-glass (lite trötter på isglass, suck...) Tofu-vanilj till chokladkladdkaka, dregelvarning... ... ...

    ReplyDelete
  2. Ser ut som om du har hatt ei god helg! Håper veka som kjem blir god den og.

    ReplyDelete
  3. Så mye å elske her...Høres og sees at dere har det koselig! Men jeg visst ikke at Rema har tofu-is i kjøledisken. Jeg liker tofu-is bedre en vanlig is egentlig...nam, man! :o)

    ReplyDelete
  4. Yes, her har vi også sansen for Tofu.
    Har du smakt den med sjokolade?
    Og så er den så lett å dele opp...og ingen magevonter så klart.

    Jeg merker også at det er en del ting jeg liker med at ungene blir større. Mye mer selvstendig. Sjelden mann må bære og løfte på de nå, og det er godt for de begynne rå bli tunge.

    Mye fint du har laget. Den nisse-gnomen har stått på ønskelista mi helt siden jeg så den i det simply knitting bladet. Men så langt har det liksom ikke blitt noe. For mange prosjekter...
    Håper dere hadde en fin tur!

    ReplyDelete
  5. Takk for kommentaren, hyggelig!
    Nå har jeg kjøpt heklekrok 7.5 så skal jeg vurdere garn tykkelse..hmmm pt3, Eskimo eller iglo, blir dette bra legger jeg ut på bloggen...følg med å se...spennende..ha en fin kveld

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥