Monday, October 8, 2007

Mosaic Monday: I heart chocolate






1. Got Milk?, 2. A different kind of penguin, 3. drink chocolate., 4. IMG_0841.JPG, 5. Treat, 6. panda chocolate, 7. Chocolate Frozen Custart @ Scooters, 8. Toblerone, 9. Cookie cookie cookie, 10. fridays require chocolate cake, 11. my chocolate fantasy !, 12. cooking the chocolate for the truffles, 13. IMG_0835.JPG, 14. dessert cake, 15. 10-05 Neuhaus, 16. Chocolate.


Jeg hadde tenkt å bake sjokolade kake idag, men hadde for lite sukker... Så da fårdere og jeg kose oss med disse fristelsene istede :)

I was going to make a chocolate cake today, but was short on sugar... So you and I have to enjoy these temptations instead :)


6 comments:

  1. Friste, friste, friste!!! Jeg er sykt glad i sjokolade, så disse bildene var midt i blinken for meg :)

    ReplyDelete
  2. Delicious!! I heart chocolate too!

    ReplyDelete
  3. Har ruslet litt rundt her hos deg. Koselig blogg.
    PS! Jeg har tagget deg, se i bloggen min.

    ReplyDelete
  4. Hei, for en super blogg du har... ble helt satt ut av siden din, og har linka meg hit og dit, etter å ha sett "rosa oktober". Vidunderlig å se så mange engasjerer seg for kreftsaken. Selv står jeg midt i to! krefttilfeller (samboeren min OG faren min), og kjenner på at jeg faktsik har nok med å vise omtanke for de, selv om det er SÅ MYE jeg har lyst å engasjere meg i i så tilfelle. Og selvfølgelig være litt selvmedlidende. Det hører med tror jeg. Ble iallefall vanvittig positivt overrasket over alt engasjementet som finnes ute blandt oss. Ha en strålende dag videre, vi høres.Klem fra meg!

    ReplyDelete
  5. lol. did you know that chocolate was banned in switzerland for many years. read this

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥