Friday, October 12, 2007

Jaywalkers

En kan vel ikke finne et mer perfekt garn for Jaywalkere enn dette ;) Jeg hadde håpet å få rosa tær, men den gang ei...

Mønster: Jaywalkers
Garn: Opal, Traumfanger nr 1231
Pinner: 2,5 mm

You might not find a more perfect yarn for the Jaywalkers than this ;) iIhad hoped for pink toes though...

Pattern: Jaywalkers
Yarn: opal, Traumfanger # 1231
Needles: 2,5 mm

Det ble en god slump med garn igjen etter sokkene mine, og siden jeg begynner å bli lei av å ha slike rester liggende å strø, ble det ny lue og poncho på dukka :)

I got some leftovers from my socks, and since I'm getting a bit fed up with these small leftovers laying around, the doll got a new hat and poncho :)


Og jeg har fått nyt garn i hus :) Jeg har bytta garn med Tama. Fargene er nydelige - og hun har farget det selv! Kommer til å bli noen flotte sokker etterhvert.

And I have got some new yarn :) I've swaped yarn with Tama. The colours is so beautiful - and she has dyed it herself! Goig to be some great socks.

4 comments:

  1. Flotte Jaywalkers! - og flott tøy til dokka. Har prøvd meg på de sokkene, men det fiksa jeg dessverre ikke. Nå har jeg kost meg lenge med å se på alt det andre fine du har laget også. Ha en fin helg!

    ReplyDelete
  2. Love the Jaywalkers!! They turned out beautiful. Can't wait to see what you do with your new yarn. I dye a lot of yarn but don't always get to see what it looks like knit up.

    ReplyDelete
  3. Fantastiske fargar - nydelige jaywalkers!
    Glad det ikkje er så vinter her - har forsåvidt kjøpt meg varm kåpe som eg kan vente på vinteren i. men det er litt tidleg ennå.

    ReplyDelete
  4. Lucky dolly, a nice new outfit! ;o) The yarn looks wonderful.

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥