Wednesday, September 26, 2007

7 ting om meg / 7 things about me

Jeg har blitt tagga av Monica, Sylvia og Merete, så da er det vel bare å hive seg ut i det da ;)
Her er reglene:
1 Link til den som har tagget deg
2 Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart
3 Tagg 7 nye personer
4 Legg igjen beskjed hos disse 7, at jeg har tagget dem

I' ve been taged by Monica, Sylvia and Merete, so here is 7 true things about me ;)
Here are the rules:
1 Link the person who has taged you
2 Tell 7 true things about yourself
3 Tag 7 new people
4 Leave a message with the person you have taged so they know about it

1 Jeg kjører ikke bil om vinteren hvis jeg ikke er helt nødt... / I don't drive the car in the winter if I don't have to...
2 Jeg liker faktisk å vaske opp koppene ;) / I really like to to the dishes ;)
3 Jeg må ha en kopp te om morgenen / I need a cup of tea in the mornings
4 Sjokolade er helt nødvendig / Chocolate is very necessary
5 Jeg er lettrørt, kan gråte av ting jeg ser på tv eller leser / I am easy to get moved, can cry over things on tv or something I read
6 Jeg må ha et par sokker på pinnene hele tiden - de er så greie å ty til foran tven osv ;) / I need to have a pair of socks on the needles - they are so easy to just grab and knit on when watching tv
7 Jeg drømmer om å bli førskolelærer, og håper det kan la seg realisere fra neste høst! / I dream of being a
preschool teacher, and hopefully I can realize it from next fall


Nattugla, Tracy, Catherine, Strikkemor(o), Monika, Caroline and A friend to knit with

3 comments:

  1. Such fun to read your list...and be tagged in turn! hhhmmm 7 things though--I'm rather dull, I must forewarn--LOL!But will see what I can come up with and post about. LOVE all your socks finished lately--great colors. Happy Day ((HUGS))

    ReplyDelete
  2. Hei Hege!
    Takker for oppmerksomheten og at du tenkte på meg....
    Nå har jeg sagt noe om meg da i bloggen min, men som sagt så aner jeg ikke hvem skulle tagge videre... Blir vel bedre bevandret i blogg-verdenen etterhvert, jeg jobber med saken !! :-)

    ReplyDelete
  3. Your list was fun. I don't like to drive in ice and snow either. I always feel better when I have socks on the needles. By monday this should be the case forme!

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥