Saturday, September 29, 2007

Nytt garn / New yarn

Jeg benytter anledningen til å sitte litt her å blogge mens ungene ser på banre-tv om morran ;)

I use the opportunity to sit here and blog a little when the kids watches the kids-tv in the morning ;)

Først må jeg vise hva jeg fikk i en swap jeg er med i på Ravelry :) Jeg er med i en gruppe som heter Caffeine Addicts, og der har vi bytta te (kaffe), en kopp og garn. Denne pakken fikk jeg i går og den var fra Tekopp! En utrolig stor og flott tekopp - bare min :) og Fabel garn i rosa - det må jo bli sokker til meg ^^

First I must show you what I received in a swap I'm participating in on Ravelry :) I'm in a group called Caffeine Addicts, and there we've been swapping tea (coffee) a mug and yarn. I got this package yesterday from Tekopp! A great big teacup - just mine :) and Fabel yarn in pink - just have to be socks for me ^^

Jeg var en tur på Finnsnes og handla litt i går, og da ble det noen nøster med garn med meg hjem også ;) De rosa og de blå nøstene er Sportsragg fra Viking, de koster kun 10 ,- pr nøste, så det blir spennende å se hvor slitesterkt det er. Garnet er i allefall kjempemykt :) Foran er det grønnmelert Fagstrikkgarn. Tenker det blir sokker av dem også ;)
Da ønsker jeg dere som er innom en flott lørdag! Jeg kommer innom senere med Love Saturday :)

I was shopping yesterday, and some yarn just had to come home with me ;) The pink and the blue balls are a thick sockyarn. Very soft :) The green yarn is also sockyarn, so there will be a lot of sock knitting ahead ;)
I wish you all a great Saturday! I'll pop in later with my Love Saturday :)

6 comments:

  1. Nydeleg garn..spesielt det øverste likte eg godt :o) ha ei fin helg!

    ReplyDelete
  2. Jeg har tagget deg i bloggen min, siden jeg bruker å stikke innom deg. Ha en flott helg!

    ReplyDelete
  3. Håper du liker det du fikk, brukte overdrevent lang tid på å prøve å finne noe ;)

    ReplyDelete
  4. I love the green sock yarn! Who makes it? I would love some socks that color.

    ReplyDelete
  5. I would be very happy if you come to swap gift with us!
    have a nice day!
    Mama from France
    http://www.sirpriz.com
    Swap gift communauty and friends

    ReplyDelete
  6. Du har masse flott garn, og du er dyktig på å strikke sokker!!

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥