Friday, September 7, 2007

God helg / Have a great weekend


Må bare si tusen takk for alle de flotte kommentarene på Hello Kitty gensern!!! Ble helt rørt jeg :) Mens jeg så på bildene av genseren nå i kveld oppdaga jeg en liten feil på broderiet... Kan du se den? Blir nødt til å fikse den, ellers kommer den til å irritere meg ;) For de som liker HK like mye som Eirin og meg, så kan jeg si at det er ei lue på pinnene også ;) Inntil da ønsker jeg dere alle ei flott helg!

Thank you so much for all the great comments on the Hello Kitty sweater!!! I got totaly moved :) While looking at the pictures tonight I discovered a little mistake in the embrodery... Can you see it? I've got to fix it, otherwise it will annoy me ;) For those of you liking HK just as much as Eirin and I, there's a hat on the needles too ;) Until then I wish you all a great weekend!

4 comments:

  1. Hei Hege.
    Takk for besøket igjen, og nå var det jammen lenge siden sist.
    Nå må jeg jammen se til å få lagra linken din.......så ser du meg oftere her, vettu!
    Ha en flott helg!

    ReplyDelete
  2. i looked, and looked, and looked....i can't see a single mistake! That is adorable!

    ReplyDelete
  3. Nice weekend to you too - the image is wonderful -

    ReplyDelete
  4. Hei Hege!
    Alltid hyggelig å stikke innom bloggen din, her skjer det noe hele tiden. Jeg er imponert over alt du rekker over. Genseren var riktig søt, altså, og jenta også. og det hønebildet var jo bare så gøyalt at det har jeg kopiert og lagret for senere bruk !
    God helg!

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥