Sunday, September 9, 2007

Gentlemans plain winter socks

Var godt å få disse ferdige... Den ene har ligget ensom lenge i kurven, men her før helga la jeg opp til nr 2. Jeg har strikka dem med short row hæl. Det første paret jeg strikka ble for smal rundt hælen for samboern, men disse er akkurat passe :)

It was good to be done with these... One has been done and laying alone in the basket, but some day before the weekend I casted on for # 2. I've knitted these with a short row heel. The first pair I knitted become to narrow around the heel for hubby, but these fits just fine :)

Mønster: Gentlemans plain winter socks fra Knitting vintage style av Nancy Bush
Garn: 100 g Opal Traumfanger farge 1235
Pinner: 2,5 mm

Pattern: Gentlemans plain winter socks from Knitting vintage style by Nancy Bush
Yarn: 100 g Opal Traumfanger colour 1235

Needles: 2,5 mm

5 comments:

  1. Kjempe flottsokker i friske farger som passer til en herre mann i huset.

    ReplyDelete
  2. sokkene ble kjempefine. jeg har også et sånt nøste liggende, og nå fikk jeg sett hvordan det blir!!

    ReplyDelete
  3. Så flotte sokkar!! knallgode når dei går så langt opp på leggen!! tenker det er ein som er glad nå..og ikkje minst god og varm på beina ;o)

    ReplyDelete
  4. Ah, those look so nice and cozy. Perfect for the impending winter!

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥