Monday, September 10, 2007

Mosaic Monday: Fall



1. Yellow on Blue, 2. Autumn Stroll, 3. Untitled, 4. Colorado in the Fall, 5. First Sign of Fall, 6. Last of the Light, 7. Orange on a Fence, 8. The last few leaves, 9. Fall 2000 color tour.


Ingen tvil om at høsten er her nå... Løvet faller fra trærne og det begynner å bli kaldt på fingrene å strikke ute ;) Har fått strikka litt ute idag alikavel da, sokker til samboern.

No doubt that the fall is here now... the leaves is falling from the trees and it's getting cold on my fingers when I knit outdoors ;) I've done a little knitting out today though, socks for hubby.

Etter å ha vært innom Kristin Helene og lest at hun hadde hatt gjennomgang av ungenes lue og votte beholdning, måtte jeg gjøre det samme. Var lite votter å oppdrive...så jeg har begynt på votter i kveld. Kjekt å få brukt opp litt rester.

After reading Kristin Helene's blog where she went through her kids hat and mittens stock, i had to do the same. there was few mittens ...so I have casted on for a pair tonight.

8 comments:

  1. Beautiful mosaic!! I love fall!! :)

    ReplyDelete
  2. Hei!
    Har vært å koset meg med å kikke i bloggen din, du både strikker og hekler masse flott!

    ReplyDelete
  3. Skulle ligsom kommet innom siden din ofte, nå som jeg hadde linket til deg, men så er det jo ørten innlegg her siden sist!!! Hjelpes hvor kjapp du er! (eller er det jeg som er treig?)
    Flotte ting, iallefall. Her går det også i sokkestrikking om dagen. Ikke min favoritt, men noen ganger bare MÅ man!

    ReplyDelete
  4. Phuh, du tar helt pusten fra meg med alt det flotte du lager, antall innlegg her, og alle de nydelige bildene!
    *imponert*

    ReplyDelete
  5. Skikkelig flotte votter og sokker. Og høstfølelse, det har jeg også. En koselig tid :)

    ReplyDelete
  6. Flotte votter du strikker. Ja det er ingen tvil, nå er høsten like rundt hjørnet!

    ReplyDelete
  7. Så søt Hello Kitty lue, og den boka ser morsom ut, selv om jeg ikke hadde skjønt et eneste ord.

    ReplyDelete
  8. Fall is my favorite season and I love your mosaic! I also love mushrooms so I think it is wonderful that you included one of the most picturesque "toadstools" the Fly Agaric! All of the "Hello Kitty" things that you have been knitting are SOOOOOOO cute! My daughter has kind of outgrown "Hello Kitty" unfortunately :(

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥